Spojte se s námi


La Liga

V Barceloně mění dodavatele vozidel – slavnou německou automobilku Audi nahradí španělská Cupra

Publikováno

dne

Po více než desetileté spolupráci rozvázala Audi spolupráci s FC Barcelonou a vyžádala si od hráčů navrácení všech zapůjčených vozidel. V klubu však nelenili a rychle našli náhradu. Nemuseli přitom chodit daleko – oslovili totiž domácí značku Seat, konkrétně její větvi zvanou Cupra.

Na příštích 5 sezon se novým oficiálním partnerem FC Barcelony v oblasti automobilového průmyslu a transportu stává Cupra – sportovní sekce koncernové značky Seat. Jedná se o strategickou alianci, která jde za rámec tradiční sponzorské dohody a to proto, že vedle spolupráce na různých aktivitách se budou obě strany snažit na vývoji a inovativních projektech s cílem zlepšit městskou mobilitu.

Zástupci obou entit se sešli na prvním domácím utkání Barcelony proti Betisu. Za klub to byl prezident Josep Maria Bartomeu a člen rady zodpovědný za reklamní sekci Josep Pont, za Cupru pak prezident Seatu a předseda výboru Luca de Meo, výkonný viceprezident pro obchod a marketing a zároveň výkonný ředitel Cupry Wayne Griffiths a generální ředitel Seatu pro komunikaci a Volkswagenu pro instituční vztahy Christian Stain.

Okolí stadionu Camp Nou bude v rámci této spolupráce využíváno k testování nových projektů zaměřených na elektro-mobilitu a mikro-mobilitu. Obě strany chtějí udělat krok kupředu ve vývoji těchto nových řešení vhodných do města a vedle toho ponese jedna z VIP sekcí název Cupra. Značka pak půjde vidět na reklamních panelech a plánuje se i výstavba venkovní plochy s historií a zajímavostmi o značce.

Oslavujeme připojení Cupry jako nového partnera FC Barcelony a začínáme společně novou cestu, která sdílí hodnoty jako vysoké standardy, vášeň, ambice a týmová práce. Tato inovativní spolupráce nám umožní zažít unikátní zážitky s našimi fanoušky po celém světě, přes kterou máme navíc příležitost spolupracovat ve vývoji nových řešení, které napomohou ke zlepšení v městské mobilitě,“ řekl po oznámení dohody Bartomeu.

Toto inovativní spojení s jedním z největších fotbalových klubů na světě ukazuje náš silný závazek vůči značce Cupra a budoucnosti mobility v Barceloně. Výhodou partnerství s tak mezinárodní značkou jako FC Barcelona, která má fanouškovskou základnu čítající přes 340 milionů lidí, je fakt, že podpoří naší globální strategii,“ dodával de Meo.

A co s auty od Audi? Musely pryč

Hráči pak vzhledem k ukončení spolupráce s Audi k datu 30. června letošního roku museli vrátit vybraná auta nebo je případně odkoupit za zvýhodněných podmínek. S největší pravděpodobností na ně nyní bude čekat model Formentor, případně Ateca.

Připomeňme však, že v posledních letech měli někteří hráči problém dorazit na stadion nebo do Ciutat Esportiva ve vozech této značky. Jmenovitě šlo např. o Zlatana Ibrahimoviče, který přijížděl ve velmi drahých a exkluzivních sporťácích.

Mezi nejčastějšími výmluvami pak byla ta, když hráčova přítelkyně či manželka vezla děti do školy právě tímto vozem. Klub doporučoval hráčům využívat určité typy vozidel, nicméně tyto připomínky se minuly účinkem.

Dodejme, že hráči si naposledy vybírali auta před dvěma lety. Většina tehdy sáhla po modelu Q7 Sport 3.0 TDI quattro nebo RS3 Sportback 2.5 TFSI quatro. Lionel Messi si tehdy s Luisem Suárezem vybrali model RS 6 Avan Performance 4.0 TFSI quattro a trenér Ernesto Valverde po Q7 e-tron 3.0 TDi quattro.

Reklama

Oblíbené