Ostatní
Taneční mistryně vystrkuje drápky ve světě fitness. S přítelem budují lovebrand
Jako tanečnice ovládla republiková mistrovství ve všech věkových kategoriích a to celkem pětkrát. Tanec byl po velkou část života Martiny Markové tím nejdůležitějším. Účastnila se show a soutěží po celém světě a zazářila také v oblíbeném pořadu StarDance. V posledních třech letech však našla charismatická Martina jinou vášeň
Jako tanečnice ovládla republiková mistrovství ve všech věkových kategoriích a to celkem pětkrát. Tanec byl po velkou část života Martiny Markové tím nejdůležitějším. Účastnila se show a soutěží po celém světě a zazářila také v oblíbeném pořadu StarDance. V posledních třech letech však našla charismatická Martina jinou vášeň, s partnerem rozjela vlastní značku sportovního oblečení a doplňků stravy a plánuje zaútočit i na zahraničí.
Nikoliv módní návrhářka, nýbrž úspěšná tanečnice stojí za zrodem mladé sportovní značky, která se sveřepě prodírá na slunce. Značka oblečení a doplňků stravy pro sportovce Gymio si rychle získala své fanoušky na českém trhu a po necelých třech letech plánuje v letošním roce expandovat do zahraničí.
Na začátku úspěšného podnikání zpravidla stojí problém, touha měnit svět a mnohdy i čistá vášeň. V případě Martiny Markové a Jakuba Slavkovského se spojily všechny tři elementy. A jejich mise míří daleko za hranice fitness světa.
“Chceme být značkou pro všechny sportovce, kteří chtějí zlepšit svůj výkon, přistupovat ke svému tělu jako ke svatyni a dbát na své zdraví,” hlásí Martina a Jakub přidává i příklad:
“Značky se předhánějí v tom, kdo do svého předtréninkového nápoje vměstná legislativně přijatelné množství všemožných stimulujících látek. Ve výsledku pak obyčejného kluka v posilovně svědí obličej, vidí dvojmo a je mu na zvracení. Proto vyvíjíme takový suplement, který by se hodil i do bojových nebo vytrvalostních sportů, aby se energie uvolňovala postupně a výkon sportovce byl kvalitní.”
Jedním z hesel úspěšného páru je také minimalismus. “Nechceme vyrábět stovky různých produktů za co nejnižší cenu. Jde nám o kvalitu a dbáme i na šetrnost. Proto jsou třeba naše odměrky dřevěné. Při vývoji doplňků se pak sám sebe po každé ptám, jestli bych tohle dokázal dát svým rodičům nebo babičce,” upřesňuje Jakub.
Se značkou se spojily známé osobnosti Josef Kůrka a Kryštof Novák, boxerka Lucie Sedláčková nebo zpěvák Matyáš Hložek.
Mezi českými sportovními značkami není mnoho skutečných lovebrandů, právě tam ale tato dvojice na své společné cestě míří. A každý správný lovebrand začíná pořádným příběhem…
Spojil je sport, společné podnikání si dnes nemůžou vynachválit
Je to už téměř deset let, co se Martina zamilovala do cvičení. Zájem o fitness, ji svedl dohromady s jejím osudovým mužem, bývalým popradským hokejistou Jakubem, který v Praze tou dobou studoval vysokou školu.
“Poznali jsme se přes Instagram. Líbily se mi jeho fotky, tak jsem zareagovala, pár týdnů jsme si psali, ale hned po první schůzce se vlastně dali dohromady,” popisuje Martina začátek dnes už osmiletého vztahu.
“Souběžně jsme se připravovali na fitness soutěže. Jakub už jich měl pár za sebou mezi naturály, pro mě to byla premiéra. Chtěla jsem poznat, kam až sahají limity mého výkonu, kam až své tělo dokážu dostat,” přibližuje rodačka z Prahy. Tou dobou zároveň přišla nabídka z populární televizní soutěže Stardance, kde Martina tancovala po boku herce Marka Taclíka.
“Přípravu na další soutěž mi překazila obyčejná chřipka. Uvědomil jsem si, jak je ten sport křehký. Protože jsme ani jeden nechtěli jít cestou dopingu, neviděli jsme dál v závodění smysl, v tom odvětví jsme ale chtěli zůstat dál,” prozrazuje Jakub.
Nejprve stál synergický pár za vytvořením tehdy revoluční aplikace Bodyhunters, kde se ale nepodařilo sehnat investora, a tak projekt brzy předběhla lépe financovaná konkurence. Dokonalé propojení všech silných stránek ale Martina s Jakubem nalezli až u značky Gymio.
“Ve fitness světě jsme se pohybovali několik let, spolupracovali jsme s jinými značkami a viděli takříkajíc do kuchyně. Už jako juniorského hokejistu mě zajímalo posouvání fyzického i mentálního výkonu skrz doplňky stravy. Věnovat se tomu byl do jisté míry můj sen,” říká Jakub Slavkovský.
“Mně zase nevyhovovalo oblečení do posilovny, tak jsem si začala navrhovat vlastní,” doplňuje s úsměvem Martina, která během své taneční kariéry také navrhovala šaty pro tanečnice. Netradiční legíny, stylové mikiny nebo revoluční sportovní podprsenka s holými zády, to jsou jen první hotové produkty z ambiciózního plánu.
“Ta synergie je skvělá. Všichni nás od společného podnikání odrazovali, ale nás to opravdu baví. Já se věnuju oblečení, Jakub doplňkům, máme každý svou oblast, vzájemně si věříme a dáme na názor toho druhého. Naše silné stránky se tedy perfektně doplňují,” usmívá se Martina.
“Naše práce je i naše poslání a koníček. Začali jsme řešením problému pro sebe a stala se z toho značka, která chce pomoct všem sportovcům, aby byli zdraví, aktivní a cítili se dobře,” uzavírá Jakub.
-
Fotbalpřed 14 hodin
VIDEO: Fanynka Kolumbie při zápase ukázala prsa, získala si potlesk celé tribuny
-
Chance Ligapřed 15 hodin
Sparta chystá velký přestup. Lars Friis žádá posilu z ostravského Baníku. Ve hře jsou až dva miliony eur
-
Fotbalpřed 4 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Hokejpřed 4 dny
Finská média žasnou nad Nečasem: Carolině se ho nepovedlo zbavit a on je teď nejlepší v týmu. Navíc překonal rekord