Spojte se s námi


Blog

Světový fenomén Fall Guys jsou Takešiho hrad pro novou generaci hráčů

Publikováno

dne

Šílené japonské reality show, kdy se člověk nesmí zasmát v knihovně nebo kdy musí proskočit přesným výřezem ve zdi, začaly bavit evropské diváky začátkem nového milénia.

Útlum po této zábavě přišel, když se diváci přeorientovali na různé cestovatelské soutěže nebo souboje o přežití na pustém ostrově. Herní novinka Fall Guys ovšem dává japonským pořadům velký hold a nově se tvůrci rozhodli dát i šanci vybrané společnosti mít ve hře vlastní herní obleček.

Princip hry je jednoduchý, hrajete za svého „Guye“, někdo jej nazývá Mimoň, a musíte vyhrát tím, že projdete několik stádií zápasu, přičemž v tom posledním, kdo jako první chytne korunu, vyhrává.

Hra vypadá jednoduše, je krásně barevná a streameři u ní tráví desítky hodin ve svých vysíláních.

Vývojáři minulý týden ale dali možnost komukoliv dostat do hry vlastní obleček. To rozpoutalo soutěž mezi největšími influencery a herními organizacemi světa.

Z možnosti přidání vlastního obsahu do hry se nakonec raduje kvarteto G2 Esports (esport organizace), Ninja (nejznámější streamer světa), AimLab a MrBeast (aktuálně jeden z nejznámějších YouTuberů světa), které dohromady dalo rovný 1 milion dolarů.

Tato částka poputuje na konto Special Effect, britskou charitativní organizaci, která se snaží co nejvíce zpřístupnit herní zážitky všem lidem s tělesným postižením po celém světě.

Reklama

Oblíbené