Spojte se s námi


Chance Liga

Sparta představila nového sponzora. Vybrala si největšího rivala současné značky Nike

Sparta od nové sezóny kompletně mění identitu. Začalo to nejprve novým znakem, novým oblečením, a pokračuje to novým sponzorem. Po dlouhých 26 letech už nebude sparťany oblékat Nike, ale jeho největší rival.

Publikováno

dne

Sparta od nové sezóny kompletně mění identitu. Začalo to nejprve novým znakem, novým oblečením, a pokračuje to novým sponzorem. Po dlouhých 26 letech už nebude sparťany oblékat Nike, ale jeho největší rival. Německá značka adidas.

Zdroj: AC Sparta Praha

27 let dlouhá spolupráce mezi Spartou a sponzorem Nike je u konce. Americká značka se údajně rozhodla nepokračovat ve spolupráci s pražským klubem, stahuje se dále i z jiných velkých sponzorských akcí.

Letenští tak během jara začali situaci řešit a vzali to rovnou ke konkurenci. Německý adidas je největší rival značky Nike, oba jsou globálně největšími dodavateli sportovního vybavení.

„Na rudé dresy se po sedmadvaceti letech vrátí tři pruhy. Sparta uzavřela nové dlouholeté partnerství se společností adidas, produktový partner klubu vybaví všechny mládežnické, ženské i mužské týmy ACS,“ uvedla ve svém prohlášení Sparta.

Derby pražských „S“ tak dostane nový, spíše lehce symbolický náboj. Značky adidas a Puma (Slavia) jsou totiž také velcí rivalové. Původně značku zakládali v Německu v roce 1920 bratři, ti se ale následně do krve rozhádali, údajně kvůli odlišnému vztahu k Hitlerově ideologii.

Následně tak došlo k rozdělení podnikání, Adolf založil adidas a Rudolf vytvořil Pumu. Oba bratři se následně rozkmotřili natolik, že z jejich byznysu se stala téměř válka.

Do smrti se údajně neusmířili. Rivalita mezi oběma značkami tak přetrvává doteď, i když spíše už jen symbolická.

Zdroj: AC Sparta Praha

Reklama

Oblíbené