Chance Liga
Slávisté počtvrté v řadě obléknou dresy společnosti Puma! Ty nabízejí i významnou technologickou novinku
Pražská Slavia v nedávném čase odhalila podobu nových dresů na příští sezónu, v rámci nové identity pozměnila také své logo. Jako už tradičně slávistické dresy produkuje společnost Puma, jeden z největších dodavatelů sportovních potřeb a oblečení.
Pražská Slavia v nedávném čase odhalila podobu nových dresů na příští sezónu, v rámci nové identity pozměnila také své logo. Jako už tradičně slávistické dresy produkuje společnost Puma, jeden z největších dodavatelů sportovních potřeb a oblečení.
Slavia Praha i nadále pokračuje ve spolupráci se společností Puma, která už počtvrté v řadě vyrobila sešívaným dresy pro fotbalovou sezónu.
Domácí sada dresů ukazuje na tradiční červenobílé barvy, ta venkovní však bude v tmavě modré barvě.
A jak je také na klubovém webu uvedeno, dresy pro nadcházející sezonu nejsou nové jen z pohledu designu, ale jedná se i o významnou technologickou novinku. Jsou prvními v České republice, které využívají nejnovější materiál PUMA ULTRAWEAVE.
Díky němu jsou o neuvěřitelných 44 % lehčí než stávající dresy a základní dres tak váží pouhých 72 gramů.
„Nové dresy pro sezonu 2022/23 plně korespondují se současnou charakteristikou Slavie – moderní klub zakládající si na tradici a bohaté historii,“ řekl v rozhovoru pro klubový web Jan Sochor, generální ředitel Puma Eastern Europe.
„Přesně tyto prvky jsou zakomponovány i do nových dresů – jde o kombinaci nejnovější generace materiálu s tradiční barevnou kombinací a symbolem slovanské bohyně Slavie, odkazující na bohatou historii a připomínající výročí 130 let od založení klubu,“ vysvětluje.
„Díky použití nejnovějšího materiálu PUMA ULTRAWEAVE se Slavia zařadila po bok předních evropských klubů, které využívají tuto technologickou novinku a mezi které patří například Manchester City, Borussia Dortmund či AC Milán,“ uzavřel.
Na rozdíl od předchozích let jsou tentokrát dresy čistě červenobílé. Loňský dres doplňovala modrá barva, v předchozích letech jsme mohli vidět například lemování zlatou či černou barvou.
Na dresech samozřejmě nesmí chybět také logo sponzora. Na hrudi dres zdobí logo společnosti eToro.
Zdroj: SK Slavia Praha
-
Fotbalpřed 3 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Hokejpřed 3 dny
Finská média žasnou nad Nečasem: Carolině se ho nepovedlo zbavit a on je teď nejlepší v týmu. Navíc překonal rekord
-
Chance Ligapřed 1 dnem
Dva hvězdní mladíci na odchodu ze Slavie? Zájem o ně jeví jiný ligový klub
-
Chance Ligapřed 2 dny
Všichni mi říkali, že je starý a tlustý, nepodepisuj ho. Radu od angažování útočníka odrazovali, nyní se mu odvděčuje góly