Spojte se s námi


Chance Liga

Skvělý počin, nebo ostuda? Příbram v upoutávkovém videu na baráž „snědla perník“, fanoušci se baví

Příbram má možnost vrátit se do první ligy. Vybojovala si třetí místo v druhé lize, což znamená baráž se 14. celkem ligy, které jsou Pardubice. Markentingové oddělení Příbrami se tak před zápasem činilo.

Publikováno

dne

Příbram má možnost vrátit se do první ligy. Vybojovala si třetí místo v druhé lize, což znamená baráž se 14. celkem ligy, které jsou Pardubice. Markentingové oddělení Příbrami se tak před zápasem činilo.

Po třech sezónách v nejvyšší soutěži se v minulém ročníku Příbram vrátila do druhé ligy. Měla navíc velké finanční problémy a hrála dokonce o sestup do třetí ligy, nakonec skončila na 13. místě.

Před aktuální sezónou se ale Příbram vrátila na vrchol, dlouho byla na čele tabulky, během zimy hráči stávkovali kvůli pěnezům a po špatné sérii proher se zdálo, že je ze hry o postup. Nakonec se ale příbramští ještě vzmohli a baráž si nakonec uhráli.

Tam se utkají s Pardubicemi, které si jistotu baráže zajistily až v posledním kole. První duel u Litavky je na programu už ve čtvrtek od 17:30, odveta se odehraje na východě Čech v neděli od 17 hodin.

Marketingové oddělení Příbrami si připravilo pro fanoušky na zápas tzv. „promo“ čímž chtělo své příznivce na baráž naladit. A pokud se něco povedlo, tak určitě vyvolat reakce.

Příbram nejprve zabere sedačku na hřišti, poté k ní pomaličku přichází kapitán Tomáš Wágner. Nakonec si na ní sedne, vytáhne z kapsy perník, rozbalí jej a sní. Video končí datumy obou zápasů.

Fanoušky to rozdělilo na dvě poloviny. Té první se to zdá jako super nápad, který do českého fotbalu patří. „To je tak strašně český. Jsem nadšenej,“ napsal třeba komentující. „Nevím teda, kde Příbram vzala prachy na marketing, ale tohle se povedlo. Geniální,“ napsal další.

„Jsou tu dvě skupiny. Já jsem ta 10/10,“ napsal zpěvák a zakladatel Podcast Za Čárou Dekret. „Viděl jsem to promo už 8x a pořád ho miluju,“ dodal komentátor O2 TV David Sobišek.

Příbram se ale samozřejmě setkala i s kritickými názory. „Můj děda říkával: Buď to dělej pořádně, nebo se na to vys*r,“ napsal jeden komentující. „To je tak strašný, že se tomu nejde ani smát, ale jen brečet,“ dodal další. „Promo hodné druhé lize, tak snad to tak zůstane,“ napsal další.

K videu se poté vyjádřil i sám marketingový expert klubu, Zdeněk Brož. „Už roky pozvánky netočíme. Stejně to byly dřív jen běžné povídačky. Tak uděláte „jinou“. Žádnej kouř a drony, žádnej emotivní ukřičený hype, žádná drahá grafika a epická hudba. Takovou, abyste kousli do soupeře, ale ani ironicky nedloubli. 100 tisíc zhlédnutí na twitteru. Přijďte. Dík,“ napsal.

Zdroj: FK Příbram

Reklama

Oblíbené