Spojte se s námi


Fotbal

Server s obsahem pro dospělé sponzorem Chelsea? Nabídka učiněna, dobrý krok pro všechny, hráči by na stránce měli své účty, říká šéf platformy

Chelsea sice již představila nové dresy, stále však nespustila jejich prodej a má to jeden prostý důvod. Nemá totiž sponzora na přední straně dresu. Dostala však zajímavou nabídku, která by rozhodně mohla být poměrně pikantní.

Publikováno

dne

Chelsea sice již představila nové dresy, stále však nespustila jejich prodej a má to jeden prostý důvod. Nemá totiž sponzora na přední straně dresu. Dostala však zajímavou nabídku, která by rozhodně mohla být poměrně pikantní.

Nová sezona Premier League začíná už tento víkend a Chelsea stále nemá sponzora na přední straně dresu. Ve hře už byla dohoda se společností Paramount+, jenže vedení Premier League ji zablokovalo kvůli obavám, že by došlo k nesoulasu ze strany držitelů vysílacích práv.

Smlouva s Paramount+ by znamenala 40 milionů liber do klubové kasy. Zájem o sponzorství měla ještě hazardní společnost Stake, tu ale Chelsea odmítla kvůli kritice fanoušků.

Nyní se však nabídla další zajímavá značka, která dorovnala nabídku společnosti Paramount+ a Chelsea by tak inkasovala 40 milionů liber. Má to ale pár háčků. Jedná se totiž o internetovou platformu My.Club, kterou lze považovat jako konkurenci OnlyFans.

Na stránce My.Club tedy najdeme mimo jiné exkluzivní obsah pro dospělé. Avšak není to jen o tom. Je to platforma, která nabízí tvůrcům všeho druhu vydělávat peníze. Reklama na dresech Chelsea by byla perfektním zviditelněním.

Šéf serveru My.Club Mike Ford vidí v tomto partnerství velký potenciál. Prý by z něj těžily obě strany. Nabídku dostal ještě před finále Ligy mistrů Inter Milán, ten odmítl. Udělá Chelsea totéž?

„Chceme sponzorovat Chelsea, protože se snaží napravit selhání z minulé sezony. Rádi bychom to stihli před startem Premier League. Blues by to pomohlo k perfektním podpisům, mohli by získat Kyliana Mbappého. Ten by pak s Mykhaylem Mudrykem a dalšími hráči sdílel exkluzivity s tréninků na naší platformě,“ cituje plány Forda Mirror.

Navíc vidí genialitu v tom, že by fanoušci Chelsea mohli hned dva kluby nazývat jako „můj klub“. Cílem je oslovit nové publikum a nové tvůrce, kteří by mohli přidávat exkluzivní a placený obsah.

Chelsea zatím potvrdila pouze to, že od středy 16. srpna bude prodávat nové domácí dresy. Bude to se sponzorem My.Club na přední straně? Na to si musíme počkat.

Zdroj: Daily Mirror, Chelsea

Reklama

Oblíbené