Spojte se s námi


Motorsport

Sainz zuří kvůli spekulacím o jeho přestupu v roce 2026, chce zůstat v Maranellu

Carlos Sainz je v paddocku už velmi známou personou. Nyní španělský závodník znovu ukázal svou temperamentní jižanskou povahu. Důvodem jsou spekulace novinářů o jeho případném odchodu do Audi v roce 2026.

Publikováno

dne

Carlos Sainz je v paddocku už velmi známou personou. Nyní španělský závodník znovu ukázal svou temperamentní jižanskou povahu. Důvodem jsou spekulace novinářů o jeho případném odchodu do Audi v roce 2026.

Německá automobilka Audi vstoupí do královny motorsportu místo Alfy Romeo. Audi totiž získalo minoritní podíl ve společnosti Sauber, která nyní vyrábí formule právě stáji okolo Valtteriho Bottase.

Už nyní se však vedou debaty o tom, kdo by mohl za tři roky ve dvou monopostech usednout. Kromě jasného jména, Němce Micka Schumachera, přišli novináři i se jménem španělského závodníka. Ten se ale proti jejich chování hlasitě ohradil.

„Štve mě, když vychází na povrch nepotvrzené a vytvořené spekulace,“ uvedl Sainz, jehož slova ocitoval server Racingnews365. „Mým záměrem je zůstat ve Ferrari několik dalších let,“ dodal.

V červeném monopostu si v sezoně 2021, jeho první u stáje z Maranella, připsal velmi cenný skalp v podobě zkušeného týmového kolegy Charlese Leclera. V druhém roce sice vyhrál ve Velké Británii svůj první závod, za Monačanem ale zaostal o šedesát dva bodů.

Přesně před rokem, 21. dubna 2022, prodloužil Sainz s Ferrari do roku 2024, na další sezony zatím kontrakt nemá. A právě tento fakt byl dalším z důvodů nepříjemné nálady 28letého závodníka.

„Nechápu, proč se mluví o tom, co by se mohlo stát v roce 2026, když ještě nemám smlouvu na rok 2025,“ citoval Sainze španělský deník Marca. V aktuální chvíli to ale nevypadá, že by někdo měl ohrožovat pozici vloni pátého jezdce pořadí mistrovství světa.

Otázkou zůstává, co může stát za překvapivě ostrými odpověďmi španělského jezdce, který v letošní sezoně zatím jasně poráží svého kolegu. A další spekulace by teď rozhodně nebyly na místě.

Zdroje: F1, Racingnews365, Marca

Reklama

Oblíbené