Spojte se s námi


Chance Liga

Reconnected: Jak spolupráci s firmou Adidas komentují jeho zástupci a vedení klubu?

Dnešním dnem se tedy stalo vše oficiálním. Sparta přechází po dlouholeté spolupráci od firmy Nike k největšímu konkurentovi – k firmě adidas. Jak tuto spolupráci komentuje vedení klubu?

Publikováno

dne

Dnešním dnem se tedy stalo vše oficiálním. Sparta přechází po dlouholeté spolupráci od firmy Nike k největšímu konkurentovi – k firmě adidas. Jak tuto spolupráci komentuje vedení klubu?

Zdroj: AC Sparta Praha

Po dlouhých 27 letech mění Sparta nejen svého výrobce dresů, ale samozřejmě také nového sponzora. Firma adidas už však Sparťany v minulosti oblékala, a to v osmdesátých a devadesátých letech.

V letech, kdy dres pražského klubu oblékali takové legendy, jakými byli například Horst Siegl, Vítězslav Lavička nebo Jozef Chovanec. Sparta s těmito dresy také odehrála svá nejproslulejší zápasy v evropských pohárech.

S tímto výrobcem dresů Sparta zažila své legendární období i v domácí nejvyšší soutěži, konkrétně když se třemi pruhy na dresech slavila titul mistra ligy v letech 1983/84, 1984/85, 1986/87, 1987/88, 1988/89 a 1989/90.

Své vyjádření k tomuto kdysi slavnému spojení dodal i šéf komerčního úseku AC Sparta Praha Tomáš Křivda: „Navázání spolupráce s adidasem je významná a hodně viditelná změna, která má velký přesah i směrem k fanouškům. Věřím, že se klubové symboly na oblečení s třemi pruhy budou našim příznivcům líbit.“

„Adidas vložil do spolupráce s námi hodně energie. Vážíme si toho, že můžeme slavnou značku hrdě reprezentovat v Česku, ale i v rámci evropských soutěží. Symbolicky úplně prvním mistrovským zápasem, v němž se představíme v dresech nového produktového partnera, bude předkolo slavné Ligy mistrů, které budeme hrát po pěti letech.

Své k tomu samozřejmě dodal i Krzysztof Luczakowski, ředitel sportovního marketingu adidasu pro východní Evropu: „Jsme velmi rádi, že se nám naskytla příležitost spolupracovat se Spartou. Je to nejúspěšnější český klub z pohledu počtu získaných titulů, cítíme z klubu vysoké ambice do dalších let. Sparta reprezentuje významnou historii a tradici, je to organizace, která si získala respekt mezi týmy a fanoušky v celé Evropě.

„Fotbal je zásadní kategorií značky adidas, a proto jsem opravdu nadšená z opětovného spojení Sparty s třemi pruhy, které posílí pozici naší značky v rámci českého trhu a v klíčovém regionu Praze,“ okomentovala toto spojení generální ředitelka adidasu pro východní Evropu Marina Moguš.

Nový sparťanský dres bude představen čtrnáctého června a stane se nedílnou součástí změny identity pražského klubu, kterou obsahuje například i nový znak klubu.

Své vyjádření k této spolupráci poskytl i ředitel komunikace pražského celku Ondřej Kasík: „Při výběru produktového partnera jsme posuzovali nabídku pěti značek sportovního oblečení. Ve výsledku jsme mohli vybírat mezi velmi kvalitními nabídkami, a to jak z ekonomického hlediska, tak z pohledu kvality vybavení a merchandisingu.“

Je to samozřejmě také důkaz toho, že je Sparta ve fotbalové Evropě stále silnou značkou, což také svým tvrzením doložil Kamil Veselý. Přejme tedy Sparťanům úspěšné spojenectví s touto značkou.

Zdroj: AC Sparta Praha

Reklama

Oblíbené