Chance Liga
Reconnected: Jak spolupráci s firmou Adidas komentují jeho zástupci a vedení klubu?
Dnešním dnem se tedy stalo vše oficiálním. Sparta přechází po dlouholeté spolupráci od firmy Nike k největšímu konkurentovi – k firmě adidas. Jak tuto spolupráci komentuje vedení klubu?
Dnešním dnem se tedy stalo vše oficiálním. Sparta přechází po dlouholeté spolupráci od firmy Nike k největšímu konkurentovi – k firmě adidas. Jak tuto spolupráci komentuje vedení klubu?
Po dlouhých 27 letech mění Sparta nejen svého výrobce dresů, ale samozřejmě také nového sponzora. Firma adidas už však Sparťany v minulosti oblékala, a to v osmdesátých a devadesátých letech.
V letech, kdy dres pražského klubu oblékali takové legendy, jakými byli například Horst Siegl, Vítězslav Lavička nebo Jozef Chovanec. Sparta s těmito dresy také odehrála svá nejproslulejší zápasy v evropských pohárech.
S tímto výrobcem dresů Sparta zažila své legendární období i v domácí nejvyšší soutěži, konkrétně když se třemi pruhy na dresech slavila titul mistra ligy v letech 1983/84, 1984/85, 1986/87, 1987/88, 1988/89 a 1989/90.
Své vyjádření k tomuto kdysi slavnému spojení dodal i šéf komerčního úseku AC Sparta Praha Tomáš Křivda: „Navázání spolupráce s adidasem je významná a hodně viditelná změna, která má velký přesah i směrem k fanouškům. Věřím, že se klubové symboly na oblečení s třemi pruhy budou našim příznivcům líbit.“
„Adidas vložil do spolupráce s námi hodně energie. Vážíme si toho, že můžeme slavnou značku hrdě reprezentovat v Česku, ale i v rámci evropských soutěží. Symbolicky úplně prvním mistrovským zápasem, v němž se představíme v dresech nového produktového partnera, bude předkolo slavné Ligy mistrů, které budeme hrát po pěti letech.„
Své k tomu samozřejmě dodal i Krzysztof Luczakowski, ředitel sportovního marketingu adidasu pro východní Evropu: „Jsme velmi rádi, že se nám naskytla příležitost spolupracovat se Spartou. Je to nejúspěšnější český klub z pohledu počtu získaných titulů, cítíme z klubu vysoké ambice do dalších let. Sparta reprezentuje významnou historii a tradici, je to organizace, která si získala respekt mezi týmy a fanoušky v celé Evropě.„
„Fotbal je zásadní kategorií značky adidas, a proto jsem opravdu nadšená z opětovného spojení Sparty s třemi pruhy, které posílí pozici naší značky v rámci českého trhu a v klíčovém regionu Praze,“ okomentovala toto spojení generální ředitelka adidasu pro východní Evropu Marina Moguš.
Nový sparťanský dres bude představen čtrnáctého června a stane se nedílnou součástí změny identity pražského klubu, kterou obsahuje například i nový znak klubu.
Své vyjádření k této spolupráci poskytl i ředitel komunikace pražského celku Ondřej Kasík: „Při výběru produktového partnera jsme posuzovali nabídku pěti značek sportovního oblečení. Ve výsledku jsme mohli vybírat mezi velmi kvalitními nabídkami, a to jak z ekonomického hlediska, tak z pohledu kvality vybavení a merchandisingu.“
Je to samozřejmě také důkaz toho, že je Sparta ve fotbalové Evropě stále silnou značkou, což také svým tvrzením doložil Kamil Veselý. Přejme tedy Sparťanům úspěšné spojenectví s touto značkou.
Zdroj: AC Sparta Praha
-
Fotbalpřed 2 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Hokejpřed 3 dny
Finská média žasnou nad Nečasem: Carolině se ho nepovedlo zbavit a on je teď nejlepší v týmu. Navíc překonal rekord
-
Chance Ligapřed 1 dnem
Všichni mi říkali, že je starý a tlustý, nepodepisuj ho. Radu od angažování útočníka odrazovali, nyní se mu odvděčuje góly
-
Chance Ligapřed 4 dny
Jurečka se opřel do Slavie: Nemá podmínky, co máme v Turecku. To má v Česku pouze Sparta