Spojte se s námi


Chance Liga

Proč české kluby uměle navyšují návštěvnost? Majitel Liberce píchl do vosího hnízda. Lidé nejsou schopni rozlišit, kolik jich na stadionu je, říká Kania

Problematiku umělého navyšování návštěvnosti na prvoligových klubech otevřel nový majitel Slovanu Liberec Ondřej Kania. Mladý muž tak píchl do vosího hnízda. Podle jeho názoru lidé nejsou schopni určit, kolik se jich na stadionu vlastně nachází.

Publikováno

dne

Problematiku umělého navyšování návštěvnosti na prvoligových klubech otevřel nový majitel Slovanu Liberec Ondřej Kania. Mladý muž tak píchl do vosího hnízda. Podle jeho názoru lidé nejsou schopni určit, kolik se jich na stadionu vlastně nachází.

Pro nové hráče 200 Kč zdarma

K tomu vstupní bonus až 2 000 Kč

Vsadit si
18+ Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost.
  • Ondřej Kania mluvil o návštěvnosti na stadionech
  • Podle jeho názoru se návštěvy uměle navyšují
  • Promluvil i o jiných klubech

Majitel fotbalového Liberce a nová hvězda české fotbalové bubliny Ondřej Kania na platformě X nastolil zajímavou diskuzi ohledně návštěvnosti na stadionech. Podle jeho názoru řada prvoligových klubů počty diváků uměle navyšuje.

„Nevím, proč to dělají. Když jsme vstoupili do Slovanu, tak jsme si nechali vyjet počty hlášených diváků na jednotlivých libereckých zápasech a tržby. Neodpovídalo to. Tak jsme si řekli, že my budeme zveřejňovat realitu,“ rozpovídal se Kania v podcastu Liga naruby.

Podle slov jednatřicetiletého podnikatele nejsou lidé schopni rozlišit, kolik diváků se na stadionu reálně během zápasu nachází. Když se jim dlouhodobě neříká pravda, tak berou jako realitu oficiálně uváděnou hodnotu.

Kania píchl do vosího hnízda, mluvil také o jiných klubech

„Lidé nejsou reálně schopni rozlišit, jestli je na stadionu patnáct set lidí nebo čtyři tisíce lidí. Zvykli si tak, že jim vlastně všichni lžou,“ dodal k tématu v rozhoru s novináři Deníku Sport muž, který do Slovanu vstoupil v prosinci loňského roku.

„Když jsme oznámili, že na duel s Olomoucí přišlo 3 640 lidí, tak nám hned lidé psali, že to je velmi málo. Reálně to je ovšem dvakrát tolik než loni a tržby byly stejné, jako když minulou sezonu přijela pražská Slavia,“ doplnil Kania.

Rozhovor se stočil také ke konkurenčním týmům a přítomní se shodli, že až na velké kluby svou návštěvnost uměle navyšují téměř všude. Zmínka padla třeba na Mladou Boleslav, která má s počty svých fanoušků problém dlouhodobě. V malém počtu chodí i na evropské poháry.

„Podle mě návštěvnost navyšují kromě týmů, které mají vyprodáno, asi všechny kluby. Je ovšem rozdíl, jestli návštěvnost nafoukneš o dvacet nebo o stodvacet procent. A to se děje zcela běžně,“ řekl závěrem Kania.

Zdroj: Liga naruby, X

Reklama

Oblíbené