Spojte se s námi


Chance Liga

Nová identita baví! Sparta překonala prodeje z roku 2019, kolik prodala dresů?

Nová sparťanská indentita, jenž je oficiálně součástí dresů od sezóny 2021/2022, baví! Minimálně v řeči čísel, protože ve srovnání druhého pololetí roku 2021 s druhým pololetím roku 2019 vyšla Sparta jako velký vítěz. Kolik tedy Sparta prodala dresů?

Publikováno

dne

Nová sparťanská indentita, jenž je oficiálně součástí dresů od sezóny 2021/2022, baví! Minimálně v řeči čísel, protože ve srovnání druhého pololetí roku 2021 s druhým pololetím roku 2019 vyšla Sparta jako velký vítěz. Kolik tedy Sparta prodala dresů?

Za druhé pololetí roku 2021, což je v podstatě první půlrok s novým logem na srdci, Sparta hlásí senzační číslo! Prodala 7259 dresů, na český klub opravdu famózní výkon.

Nové logo to mělo přitom zpočátku u sparťanské veřejnosti velice obtížné a často čelilo i kritice. Ale s delším odstupem času se tahle změna začíná jevit jako čím dál tím pozitivnější krok.

Fanoušci si pomalu zvykají a hodně z nich připouští, že si na logo již zvykli, ba že se jim dokonce i líbí více než to předešlé. Spartě to navíc vyšlo i po ekonomické stránce.

Srovnání ukazuje, že mezi druhými pololetími 2019 a 2021 je rozdíl 245%. Meziročně ve druhé polovině roku 2021 také vzrostly prodeje v e-shopu i fyzické prodejně o 85%.

Prospěšnost změny je tedy vnímána velice pozitivně, každopádně fotbal se hraje na hřišti a jak mnozí sparťané píší, úspěšnost identity se bude odvíjet především od výsledků a jak se na tuhle éru bude jednou vzpomínat.

Reakce veřejnosti

Fanoušci Sparty a fotbalová veřejnost pochopitelně reaguje tak, že to je logické vyústění designové změny. Ano, ale překonání výsledků o 245%? To je na český klub opravdu slušný výkon.

Otázkou je, nemohla by taková změna pomoci i jiným tuzemským klubům?

„Tak teď tu celkem častou nedostupnost zboží ve fanshopu chápu.“

„Asi málokdo čekal takový výbuch. Moderní značka, která dobře vypadá. To je pravda. Avšak o 245 %? To je markantní rozdíl.“

„Jen u nás doma se skokově zvedl počet dresů z postupně kupovaných 2 na 5.“

Zdroj: Filip Horký, AC Sparta Praha

Reklama

Oblíbené