Spojte se s námi


Motorsport

Netradiční barvy! McLaren pojede v Singapuru a Japonsku ve speciálním zbarvení. Co tím britský tým oslavuje?

Future Mod! Tým McLaren Racing pojede v Singapuru a Japonsku se speciálním zbarvením, a to v rámci spojení s týmovým sponzorem OKX. Podle šéfa stáje Zaka Browna tím chce McLaren vyjádřit také radost z návratu na asijský kontinent. Na novou podobu vozu se ostatně můžete v tomto článku sami podívat.

Publikováno

dne

Future Mod! Tým McLaren Racing pojede v Singapuru a Japonsku se speciálním zbarvením, a to v rámci spojení s týmovým sponzorem OKX. Podle šéfa stáje Zaka Browna tím chce McLaren vyjádřit také radost z návratu na asijský kontinent. Na novou podobu vozu se ostatně můžete v tomto článku sami podívat.

Tradiční oranžová, respektive papájová barva v kombinaci s černou a modrou barvou – přesně v takové barevné kombinaci jezdí piloti McLarenu od začátku letošní sezóny. Pro závody v Singapuru a Japonsku však přijde menší změna.

Monoposty Landa Norrise a Daniela Ricciarda budou zabarveny speciálním způsobem, když z vozů zcela zmizí modrá barva a převažovat bude právě černooranžová kombinace.

Dominantou pak bude velký nápis Chrome, což značí partnerství se společností Google, a také loga kryptografické burzy OKX.

Odlišné zbarvené budou mít také overaly obou jezdců. A název této společné kampaně? Future Mode!

McLaren s těmito barvami pojede především v rámci partnerství právě se firmou OKX, přičemž má jít o jakousi oslavu návratu na asijský kontinent. Zde totiž v letech 2020 a 2021 kvůli pandemii koronaviru Formule 1 vůbec nezávodila.

Vyjádření šéfa McLarenu

„Jsme nadšeni, že můžeme oslavit naše partnerství s OKX prostřednictvím tohoto odvážného a živého zbarvení pro nadcházející závody v Asii,“ řekl Zak Brown v rozhovoru pro oficiální web McLarenu.

„McLaren a OKX spojuje snaha jít vpřed a neustále překonávat hranice a kampaň Future Mode je příležitostí, jak tyto hodnoty společně prosazovat na naší globální scéně. Je fantastické, že se vracíme k závodění v Singapuru a Japonsku. Tyto neuvěřitelné okruhy jsou vhodnou kulisou pro to, abychom společně oslavili naši vizi partnerství,“ doplnil šéf McLarenu.

Vize budoucnosti, přesně o tomhle je OKX

Své vyjádření poskytl také marketingový ředitel OKX Haider Rafique. Ten pronesl, že je tento desing orientovaný na budoucnost a odráží povahu OKX a trhů s kryptoměnami, které nikdy nespí.

„Toto nové provedení signalizuje příchod nové odvážné technologie a o tom je OKX. Cyberpunkový design, který jsme vytvořili, oslavuje vliv Web3 na populární kulturu a přivádí toto vzrušující partnerství k životu na závodní dráze,“ doplnil Rafique šéfa McLarenu.

Zdroj: McLaren Racing

Reklama

Oblíbené