Spojte se s námi


Chance Liga

Nedůstojné chování ve finále poháru! Těžkooděnci nesmyslně nastoupili na trávník 20 minut před koncem zápasu

Finále poháru ovládlo Slovácko, jenž bez větších potíží porazilo Spartu 3:1. Dvacet minut před koncem zápasu ale na trávník nastoupili těžkooděnci, jenž mnohým fanouškům fotbalový zážitek znepříjemnili. Proč se takové zbytečné chování stále děje?

Publikováno

dne

Finále poháru ovládlo Slovácko, jenž bez větších potíží porazilo Spartu 3:1. Dvacet minut před koncem zápasu ale na trávník nastoupili těžkooděnci, jenž mnohým fanouškům fotbalový zážitek znepříjemnili. Proč se takové zbytečné chování stále děje?

Vítězem poháru se stalo Slovácko, které již potřetí v sezoně přehrálo Spartu a slaví zaslouženou trofej. V závěru zápasu se ale stalo něco, co na stadionech rozhodně vídat nechceme.

Dvacet minut před koncem utkání naběhli na stadion těžkooděnci, desítky z nich se rozprostřeli necelý metr od sebe po celém stadionu. U hlavní tribuny navíc byli i psi.

Ti celý zbytek zápasu štěkali na nic nedělající fanoušky. Proč přišli na stadion v moment, kdy nebyli vůbec potřeba? To se zřejmě nedozvíme.

Bohužel se to pravidelně ve finále poháru opakuje. Jak se dle funkcionářů cítí fanoušek, který má před sebou takové množství ozbrojených těžkooděnců?

Bezpečně rozhodně ne, naopak. Stejně tak hráči, které to dozajista také rozhodilo. Takovéto chování je zkrátka nepřípustné, stačilo přijít krátce před závěrem zápasu.

„Byli jsme pořadatelem požádáni o přítomnost v sektoru hostů i domácích, aby policisté stáli přímo na hřišti. Byl předpoklad, že by fanoušci mohli přelézat zábrany a vstupovat na hřiště. V tom jim mají policisté případně zabránit,“ řekla ČTK mluvčí Policie ČR Milena Šabatová.

Druhou stránkou věci je to, že Slovácko konečně vyhrálo trofej a fanoušci si jej mohli užít na trávníku. Něco podobného již ve svém životě nemusí zažít a je škoda, že jim to nebylo umožněno.

Ačkoliv si určití lidé myslí, že tímto fotbalu pomáhají, je to naopak. Pohár je naprosto nezajímavou soutěží i kvůli špatné marketingové komunikaci a podobné počiny produktu nepomáhají.

Zdroj: MOL Cup

Reklama

Oblíbené