Spojte se s námi


eSport

Nastává konec výkonnostních výkyvů? KT Rolster zvládli klíčový duel proti Hanwha Life Esports a živí naději na přímý postup

Publikováno

dne

Důležitý krok učinili hráči KT Rolster, kteří navázali na své výkony a zvládli souboj o lepší pozici do play-off LCK. KT vyhráli nad Hanwhou Life 2-1.

Oba celky měly před zápasem jasně rozdané karty, vítěz by se posunul na samostatné čtvrté místo a živil by naději na přímý postup do druhého kola. O rozložení sil v boji o play-off LCK se více můžete dozvědět zde.

Vážnost tohoto duelu pro oba celky byla cítit od první minuty, kdy se první zápas série vedl v opatrném tempu. Postupná opatrnost opadla v polovině prvního zápasu a lépe postavená kompozice KT ukázala naplno svoji sílu.

Support role letos v LCK také zažila premiéru v podobě picknutého Blitzcranka. Ukázalo se, že po změnách a nerfech u enchant supportů se pomalu do popředí dostávají opět tank supporti.

Druhý zápas série už byl více otevřený a týmy se nebály hrát naplno. Zpočátku to vypadalo, že trpělivěji hrající KT zvládnou i druhý zápas a dokráčí si pro pohodlné vítězství.

Možná ona psychická výhoda se stala určitým prokletím a hráči Hanwha Life dokázali určité nepřesnosti soupeře potrestat a otočit zápas na svoji stranu. Fanouškům KT ovšem poněkud zatrnulo, když byl jejich tým výkonnostně jako na horské dráze.

Rozhodující zápas série se nesl opět v duchu opatrnosti. KT i přes některé nepřesnosti ve své hře nenechali nic náhodě a trpělivou hrou si budovali patřičný náskok.

Závěrečný pokus o zvrat Hanwhě nevyšel a to díky chybám, kteří její tahouni způsobili. Výsledek 2-1 pro KT sice živí jejich ambice na druhé místo, nicméně se budou spoléhat na výsledky svých konkurentů (Gen.G a Dplus KIA).

Do dodatečného skóre, ukazující poměr výher a proher v sériích, si totiž připisují jen (+1). KT mají sice oproti konkurenci velmi lehký program na závěr základní části, ale i případný maximální zisk – všechny tři vyhrané série za 2-0, tedy (+6), by jim v konečném zúčtování nemusel stačit na klíčové druhé místo.

Zdroj: Youtube, LCK Global

Reklama

Oblíbené