Spojte se s námi


Chance Liga

Marketingový ředitel Sparty si dává tříměsíční volno. Kamil Veselý přiznává vyhoření, pohltil jej tlak veřejnosti

Pracovat ve fotbalovém klubu je snem mnoha z nás. Ovšem málokdo si uvědomuje, jak náročné musí být skloubit pracovní život s tím osobním. Příkladem budíž Kamil Veselý, dlouholetý marketingový ředitel pražské Sparty. Ten nyní veřejnosti popsal příběh posledních měsíců, které pro něj nebyly vůbec snadné. Naštěstí má okolo sebe pracovníky, kteří mu umožnili dát si dlouhodobé volno, aby se mohl opět vrátit v plné síle.

Publikováno

dne

Pracovat ve fotbalovém klubu je snem mnoha z nás. Ovšem málokdo si uvědomuje, jak náročné musí být skloubit pracovní život s tím osobním. Příkladem budíž Kamil Veselý, dlouholetý marketingový ředitel pražské Sparty. Ten nyní veřejnosti popsal příběh posledních měsíců, které pro něj nebyly vůbec snadné. Naštěstí má okolo sebe pracovníky, kteří mu umožnili dát si dlouhodobé volno, aby se mohl opět vrátit v plné síle.

Exkluzivně live stream 1. fotbalové ligy + ZDARMA 500Kč S KÓDEM: BIGBONUSCZ

Dalších 3000 Kč za první vklad a extra free spiny

Spustit přenos
18+ Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost.
  • Šéf marketingu Sparty si dá tříměsíční volno
  • Důvodem je vyhoření, které zažíval poslední měsíce
  • Veselý veřejnosti prozradil důvody

Kamil Veselý přišel na Letnou v září roku 2017 na pozici šéfa marketingu. Během několika let si společně se svým týmem připsal několik úspěchů a pomohl ze Sparty udělat jednu z nejsilnějších sportovních značek u nás.

I marketing je jedním z důvodů, proč měla Sparta více než rok v kuse vyprodaný svůj domácí stadion na soutěžní zápasy. Jak už to ale tak bývá, i když se všechno zdá růžové, uvnitř to takové být nemusí. A to je právě případ Veselého.

Ve svém příspěvku na sociální síti LinkedIn popsal svůj příběh posledních měsíců, během kterých Sparta získala double a dostala se do Ligy mistrů, stejně tak ale přišel i pokles formy a s tím stoupající tlak, který je těžký si připustit a poté s ním pracovat.

Marketingový ředitel Sparty Veselý si dává pauzu

Sparta se na podzim trápila a fanoušci, kteří byli v průběhu posledních dvou let zvyklí na úspěchy, začali svůj hněv ventilovat na sociálních sítích. Nejvíce to pak schytali ti, kteří byli aktivní a snažili se čas od času některá rozhodnutí vysvětlit.

Právě mezi ně se řadil Veselý, který schytával kritiku ze všech stran. Některá byla oprávněná, většinově si z něj ale někteří udělali hromosvod všech svých problémů. A bylo by až zvláštní, pokud by takový tlak s člověkem nic neudělal.

„Po postupu do Ligy mistrů přišel strmý výkonnostní pád. A jak to tak ve sportu bývá, když se nedaří sportovně, zaměří se mnohem více pozornost i na nesportovní faktory. Tlak tak rostl na každého z klubu, mě nevyjímaje. S tlakem musí člověk být schopen pracovat. Nicméně tady ta míra už byla tak vysoká, že jsem začal osobně pochybovat o tom, zda chci být i nadále součástí Sparty,“ napsal Veselý.

„Dostal jsem unikátní možnost. Vedení klubu a naše HR oddělení za mnou přišlo s myšlenkou tzv. sabatiklu. Je o dlouhodobou dovolenou, běžně v délce dvou měsíců až jednoho roku s jasným cílem vrátit se zpět do organizace v plné síle se schopností doručovat stejně kvalitní výkon, jako předtím,“ dodal.

O pátku 7. února je tedy Veselý na dlouhodobé dovolené, která bude trvat přibližně tři měsíce. Sám přiznává, že měl dlouhodobé problémy se spánkem a potřeboval tedy něco změnit, aby se do práce mohl opět těšit. V kreativním odvětví totiž mnohdy nepomůže věc lámat přes koleno, čehož si jsou na Spartě moc dobře vědomi.

Zdroj: LinkedIn – Kamil Veselý

Reklama

Oblíbené