Spojte se s námi


Bojové sporty

Kozmova budoucnost? Teď chci, aby si dal pauzu. Čeká druhé dítě, tak chci, aby byl chvíli doma a věnoval se rodině, řekl trenér Bechtold

David Kozma má za sebou tvrdou porážku s Bojanem Veličkovičem, které mu uštědřil v semifinále Tipsport Gamechangeru KO. Dá si nyní pauzu, nebo bude pokračovat v náročné přípravě? To se nyní pokusil nastínit jeho trenér.

Publikováno

dne

David Kozma má za sebou tvrdou porážku s Bojanem Veličkovičem, které mu uštědřil v semifinále Tipsport Gamechangeru KO. Dá si nyní pauzu, nebo bude pokračovat v náročné přípravě? To se nyní pokusil nastínit jeho trenér.

David Kozma po porážce s Kaikem Britem zabrouzdal do Tipsport Gamechangeru, kde postupně zdolal Lukasze Siwiece i Alexe Lohorého a dostal se do semifinále.

V něm ale kvůli předchozím výkonům již favoritem nebyl a Bojan Veličkovič jej brzy ukončil. I proto se nyní řeší otázka, co bude dál?

Kozma nastínil, že uvažuje nad odpočinkem, možností je ale i rychlý návrat, což se osvědčilo třeba Karlosi Vémolovi po porážce s Patrikem Kinclem.

Jeho budoucnost nastínil v rozhovoru pro kanál Willy Cao trenér Pavel Bechtold, který popsal i jeho taktiku během neúspěšného zápasu.

„David se nedostal to zápasu. Měli jsme sice něco připravené, ale bohužel to nedokázal prodat. Myslím si, že tam dostal u té klece a od té doby byl nahulený a dopadlo to tak, jak to dopadlo. Taktika byla taková, že jsme se chtěli vyklánět, chodit pod jeho ruku a házet ho.

Moc jsme však toho nepředvedli. Bojan byl skvěle připravený. Já ho mám rád jako člověka. Je to skvělý zápasník. David je ještě větší zápasník, ale jednou jsi nahoře a jednou dole. David prohrál, co se dá dělat?

Copak jsme kapela, abychom pořád vyhrávali? Teď chci, aby si dal pauzu. Čeká druhé dítě, tak chci, aby byl chvíli doma a věnoval se rodině. Poté uvidíme,“ řekl.

V závěru roku je nicméně naplánovaná Ostrava a poté i pražská O2 arena, kde by měly být rezervní zápasy Tipsport Gamechangeru. Je tedy pravděpodobné, že jej ještě v tomto roce zápasit uvidíme.

Zdroj: Willy Cao

Reklama

Oblíbené