Spojte se s námi


Evropská liga

Koeficient po čtvrtku: Dvanáctka stále na dostřel, Turci se čtyřmi zástupci se ale nebezpečně přibližují

České kluby ve druhém kole pohárové Evropy uhrály pouze dva body do koeficientu, zatímco konkurence bohužel vyhrávala více. Dařilo se především Turkům, trochu se přiblížili i Ukrajinci. Jak vypadá žebříček?

Publikováno

dne

České kluby ve druhém kole pohárové Evropy uhrály pouze dva body do koeficientu, zatímco konkurence bohužel vyhrávala více. Dařilo se především Turkům, trochu se přiblížili i Ukrajinci. Jak vypadá žebříček?

Dvanácté místo zaručující přímý postup ligového mistra do skupiny Ligy mistrů drží i po druhém kole skupin Norové. Mají jednoho zástupce v Evropské i Evropské konferenční lize. Aktuálně se ziskem 27,75 bodu a své body dělí čtyřmi.

Třinácté místo patří stejně jako týden zpět Česku, které se zde udrželo díky výhře Slavie. Na Nory ztráta činí 0,2 bodu, což je pouhá jedna remíza. Slavia má dobře našlápnuto, Slovácko výkonnostně taky na další body má.

Bodují ale i státy za námi. Švýcaři držící čtrnáctou příčku mají ve skupinách Curych (EL) a Basilej (EKL). Zvláště Basilej zatím v lehké skupině Konferenční ligy válí. Své získané body Švýcaři dělí taktéž čtyřmi a na Čechy ztrácí pouhých 0,125 bodu (jedna remíza).

Propad po loňském neúspěšném ročníku zažívají Ukrajinci, kteří doplácejí na špatnou formu Dynama Kyjev. Z patnáctého místa mají na Čechy ztrátu 0,85 bodu, což jsou při dělení pěti dvě výhry a jedna remíza. TOP 15 každopádně zaručuje vicemistrovi kvalifikaci Ligy mistrů.

Naopak za zmínku stojí Dáni a Turci. Dáni mají ve skupinách tři kluby a na Čechy ztrácí 2,25 bodu (pět výher, jedna remíza, dělí pěti), osmnáctí Turci udělali v tomto kole velký skok a už jsou v mínusu jen o 2,45 bodu (šest výher, jedna remíza, dělí pěti).

Sedmnáctí Chorvati a devatenáctí Řekové jsou pravděpodobně mimo hru. Chorvati mají pouze Dinamo Záhřeb v Lize mistrů, Řekové jen Olympiakos Pireus v Evropské lize. Oba dělí čtyřmi a zvláště Olympiakos začal skupinu hrozivě.

Zdroj: UEFA

Reklama

Oblíbené