Spojte se s námi


Chance Liga

Fotbalový Zlín má nové logo! Jak vypadá a co na něj říkají fanoušci?

Fotbalový Zlín má po novém názvu i nové logo. Stalo se tomu tak téměř po měsíci, ovšem fanoušci s ním zrovna spokojeni nejsou. Jak vypadá a jak se k jeho tvorbě vyjádřil samotný klub?

Publikováno

dne

Fotbalový Zlín má po novém názvu i nové logo. Stalo se tomu tak téměř po měsíci, ovšem fanoušci s ním zrovna spokojeni nejsou. Jak vypadá a jak se k jeho tvorbě vyjádřil samotný klub?

Když na konci měsíce června představil fotbalový Zlín svůj nový název Trinity Zlín, fanoušci z něj nebyli zrovna nadšeni. přeci jen ve fotbale není zvykem mít v názvu sponzora.

To ale ještě nevěděli, co se bude dít poté. Zlín na webu stále prezentoval staré logo se starým sponzorem, a to téměř měsíc od uvedení nového.

Nyní přišla změna, klub představil nové logo, které je poměrně rozporuplné. Na sociálních sítích vyvolalo četné reakce, ovšem nutno říci, že vše je spíše o zvyku.

„Uvědomujeme si, jak citlivou záležitostí, proměna loga, je. V novém logu jsme se snažili skloubit představy našeho partnera a zároveň ctít naše fanoušky – naši fotbalovou tradici. Nebyla to jednoduchá cesta. Ale je to naše nová cesta!“ vysvětlil klub.

„Pracoval jsem se zadáním zkombinovat zkratku FCZ, ke které jsem přidal štít a bludiště. Tvar štítu má symbolizovat obranný nástroj, který se v historii používal k „odrážení útoku v boji“ – v našem případě ne na bojišti, ale na zelených trávnících.

Má taky symbolizovat štít, za který se můžeme schovat a získat kus bezpečí. Štít, který máte na svém dresu přímo na srdci,“ řekl klubový grafik a fotograf Luděk Ovesný.

Klub na svém webu přiblížil i podobu merchandisingu, který nevypadá vůbec špatně. Ačkoliv tedy někteří fanoušci prskají, změna loga je krokem kupředu.

Zdroj: FC Trinity Zlín

Reklama

Oblíbené