Spojte se s námi


Motorsport

Ferrari, Red Bull a Mercedes: Týmy do Francie přivezli další upgrady a nové technické balíčky

Nejlepší tři týmy, tedy Red Bull, Ferrari a Mercedes, přivezli do Francie další upgrady a nové technické balíčky. Každý z této trojice týmů se v jistém ohledu zaměřil na podlahu, přičemž nové upgrady mají přinést především větší přítlak, zvýšení výkonu či zeefektivnit práci samotné podlahy. Jaké nové technické balíčky tedy týmy do Francie přivezly?

Publikováno

dne

Nejlepší tři týmy, tedy Red Bull, Ferrari a Mercedes, přivezli do Francie další upgrady a nové technické balíčky. Každý z této trojice týmů se v jistém ohledu zaměřil na podlahu, přičemž nové upgrady mají přinést především větší přítlak, zvýšení výkonu či zeefektivnit práci samotné podlahy. Jaké nové technické balíčky tedy týmy do Francie přivezly?

Ferrari

Po dvoutýdenní od posledního podniku v Rakousku využily týmy čas k tomu, aby se věnovaly dalším vylepšením a upgradům, doufajíc, že díky nim ještě posílí svou soutěžní formu.

Ferrari zrevidovalo svou „přední a střední“ podlahu a vylepšily také difuzor, který se má starat o lepší odtok vzduchu od monopostu. Italský tým poté vysvětlil, že tyto změny byly součástí normálního vývojového cyklu a budou přeneseny do dalších závodů.

„Jeho cílem je zlepšit celkový aerodynamický výkon v rámci celého monopostu a není specifický pouze pro Paul Ricard,“ vysvětlil tým v dokumentech předložených FIA, jejichž slova cituje server Motorsport.

Pro Ferrari by tohle mohl být jeden z klíčových upgradů v tom smyslu, že by díky lepší práci difuzoru fungovaly jejich vozy o něco lépe nejen v zatáčkách, ale mělo by to co dočinění i s lehce navýšenou maximální rychlostí.

Red Bull

Rakouská stáj se podobně jako Ferrari také zaměřila na podlahu a uskutečnila takové změny, především geometrického rázu, aby přerozdělila rozložení tlaku na stranách podlahy.

Tím chce Red bull zajistit, že bude podlaha na jejich vozech pracovat efektivněji a nemělo by se tak stávat, že bude jedna část podlahy zatíženější než druhá.

Důležitost stability toku vzduchu v podlaze je ve Formuli 1 zkrátka na vysoké úrovni. RB18 má také přepracovaný tvar horního komponentu zadního křídla, díky čemuž budou mít vozy Red Bullu větší přítlak.

Mercedes

Německý tým je už třetím v pořadí, který se v rámci upgradů zaměřil na podlahu. Mercedes totiž před zadními pneumatiky změnil její koncové zakřivení, čímž zlepší proudění vzduchu do difuzoru.

Druhou změnou je přidání vnitřních lopatek na výstupu z předního brzdového kanálu, což bude mít za následek lepší chlazení, přičemž právě tento závodní víkend můžeme ve Francii očekávat velmi vysoké teploty.

Zdroje: F1, Motorsport

Reklama

Oblíbené