Spojte se s námi


Hokej

Dresy TELH: Mountfield sází na tradici, Sparta na čistotu. Litvínov krok zpět

Pozvolna budeme do začátku nové sezony Tipsport Extraligy počítat jen hodiny. Mezi formality před úvodním vhazováním patří také představení nových dresů. V minulém vydání jsme se podívali na první tři kluby, dnes si prohlédneme dresy dalších čtyř organizací.

Publikováno

dne

Pozvolna budeme do začátku nové sezony Tipsport Extraligy počítat jen hodiny. Mezi formality před úvodním vhazováním patří také představení nových dresů. V minulém vydání jsme se podívali na první tři kluby, dnes si prohlédneme dresy dalších čtyř organizací.

HC Sparta Praha

Možná jeden z nejpovedenějších kousků vytáhla pražská Sparta. Jeden z motivů je logo na prsou ke 120. výročí klubu, jenž si bude pražský klub po celou sezonu připomínat.

Bude v mnoha ohledech speciální. Hráči, fanoušci, partneři či sparťanské legendy se mají na co těšit. Nechceme se ale ohlížet pouze do historie. Důležitá je pro nás především budoucnost,” řekl na nedávné tiskové konferenci generální ředitel klubu Petr Vosmík.

V dresech vsadila Sparta na čistotu. Sympatický je především minimální počet reklam. Kromě tradičních partnerů BPA ruší výsledný efekt akorát velká žlutá reklama Fortuny. To je ale vše, co se dá vytknout. Sparta bude hrdě v domácích zápasech nastupovat v rudé barvě.

Mountfield HK

Hradec Králové se se svými dresy odkazuje na rok 1993, kdy klub vybojoval ještě pod názvem Stadion Hradec Králové v Třinci postup do nejvyšší soutěže. Od této události letos uběhlo 30 let. A právě motiv ze sezony 1993/1994 hradecký klub nechal na novou sadu dresů otisknout.

(Zdroj: Mountfield HK)

Celkově vypadají nové dresy úhledně, i tady se designéři vyhli velké záplavě reklam. Ani číslo na přední straně dresu nevypadá jako vyplněný prostor navíc. Prakticky se nový trikot Mountfieldu nese s trendy dnešní doby.

HC Kometa Brno

V případě Komety málokdy můžeme hovořit o citlivě vyřešených dresech. Ve stejném duchu se to nese i letos. Celkem vkusný motiv doprovází obrovský počet reklam, které vyloženě kazí výsledný efekt. K tomu připočtěme jména na spodní části dresu.

(Zdroj: HC Kometa Brno)

V tomto případě je číslo dresu z přední strany možná směrem k fanouškům sympatické, avšak Kometa by potřebovala pár prvků na dresech spíš ubrat. Je pravda, že v historii pamatujeme ještě horší kousky, ale přece jen by mohl brněnský klub při vyjednávání s partnery trochu přitlačit. Doma bude Kometa hrát v bílém.

HC Verva Litvínov

Těžko budeme hledat během představování extraligových dresů před letošní sezonou větší zklamání. Verva patřila v posledních letech v této disciplíně mezi TOP týmy. Letos však klubové symboly na hrudi nahrazuje sponzor. Černá varianta (domácí dres) a její barevné sladění vypadá ještě celkem vkusně, avšak v případě světlé varianty je to propadák.

(Zdroj: HC Verva Litvínov)

Těžko říct, jak moc hlavní partner stál za tím, aby dominantou černo-žluté organizace bylo na dresu červené logo. Do zákulisí vyjednávání nevidíme. Faktem je, že kromě partnerů BPA tady moc dalších reklam nenajdeme, což se alespoň trochu cení, pokud máme být fér. Přesto by někteří sponzoři mohli alespoň trochu ctít tradice klubu. 

Zdroj: Tipsport Extraliga

Reklama

Oblíbené