Spojte se s námi


Hokej

Dresy TELH: Energie zvolila netradiční motiv. Vítkovice a Dynamo ničím nepřekvapily

V rámci našeho miniseriálu pokračujeme s představováním dresů. Většina účastníků Tipsport Extraligy už divákům ukázala, v jakých úborech se budou v následujícím ročníku na ledě prezentovat. Dnes si posvítíme zejména na Karlovy Vary, Vítkovice a pardubické Dynamo.

Publikováno

dne

V rámci našeho miniseriálu pokračujeme s představováním dresů. Většina účastníků Tipsport Extraligy už divákům ukázala, v jakých úborech se budou v následujícím ročníku na ledě prezentovat. Dnes si posvítíme zejména na Karlovy Vary, Vítkovice a pardubické Dynamo.

HC Karlovy Vary

Nové extraligové dresy už představily také Karlovy Vary. A nutno říct, že to nedopadlo vůbec špatně. Faktem je, že zvolit jako hlavní motiv Orlici z loga města nemusí sedět úplně všem. Ono to moderní logo Energie by se na hrudi vyjímalo taky hezky. Avšak důležité je, že toho na dresu není zase tak moc, i když pár rušivých elementů bychom tam určitě našli.

Zdroj: HC Energie Karlovy Vary

Energie v těchto dresech nastupovala už v přípravných zápasech: „Vnímali jsme velmi pozitivní reakce našich fanoušků na dresy, které jsme původně zvolili jen pro přípravné duely. Rozhodli jsme se tak, že je oblečeme i v extraligových utkáních,“ napsal web Energie jednatel klubu Daniel Tobolka. Doma bude Energie nastupovat v černé variantě.

HC Vítkovice Ridera

Vítkovice razí hodně podobnou cestu, jako v posledních letech. Znovu se opírají o citlivě barevné zpracování reklam, obzvlášť na tmavé variantě. Faktem je, že by jich mohlo být víc, ale nepůsobí to tak rušivě jako v některých jiných případech.

Co řada fanoušků vytkne a bude vytýkat do nekonečna, je umístění jména na spodní části. Jméno je sice narozdíl od některých týmů dostatečně velké a dobře čitelné, jenom musíme doufat, že nebudou mít hráči často zastrčený dres v kalhotách. Potom by to chtělo více hlídat. Pro domácí zápasy zvolily Vítkovice bílou sadu.

HC Dynamo Pardubice

U Dynama jsme přece jen žádné zázraky nečekali, což se ve výsledku také potvrdilo. Klub s vysokým rozpočtem má hodně sponzorů, kteří chtějí být zkrátka vidět. Jestli je tohle ta nejlepší a jediná propagace firmy na hokeji, to už musí posoudit jiní.

(Zdroj: HC Dynamo Pardubice)

Máme-li být však spravedliví, musíme uznat, že jistý posun tam oproti loňsku je. Ze všeho nejhůř vypadá asi na zádech reklama sázkové společnosti Betano, jenž nevkusně ruší klubové barvy. Svým způsobem stačilo pár maličkostí, aby celkový dojem dopadl výrazně lépe. Tak třeba za rok.

Dynamo bude v domácích zápasech nastupovat v bílé variantě, ačkoliv nešlo ze strany klubu vyloženě o záměr. Kvůli nabitému programu se museli v Pardubicích rozhodnout dřív, než bude pravidlo o výběru domácích dresů uplatněno.

Dodavatel dresů nám zaručil, že do Média dnů nám určitě doručí alespoň jednu sadu, a protože jsme se rozhodovali ve chvíli, kdy nebylo 100% jasné, zda bude zvažovaná úprava pravidel platit, zvolili jsme jako domácí sadu pro TELH bílé dresy,” vysvětloval nedávno na svém profilu sociální sítě X tiskový mluvčí a Pr manažer klubu Jan Mroviec.

Zdroj: Tipsport Extraliga

Reklama

Oblíbené