Fotbal
Došly peníze, nebo nápady? Fanoušci se vysmívají způsobu, jakým Barcelona představuje své posily
Barcelona začala nakupovat ve velkém, ačkoliv mnozí nechápou, kde na to bere peníze. Jenže někde klub ušetřit musí, a tak se rozhodl nevěnovat moc velké peníze do marketingu, jelikož jinak si vysvětlit představování hráčů Barcelony nejde.
Barcelona začala nakupovat ve velkém, ačkoliv mnozí nechápou, kde na to bere peníze. Jenže někde klub ušetřit musí, a tak se rozhodl nevěnovat moc velké peníze do marketingu, jelikož jinak si vysvětlit představování hráčů Barcelony nejde.
Moderní fotbal se stále posouvá dopředu a s tím je spojený i servis pro fanoušky. Právě marketingové oddělení klubů má za úkol co nejvíce vtáhnout fanoušky do děje a připravovat jim co možná nejlepší záběry ze zákulisí, interakci na sociálních sítích a spoustu dalších věcí.
V posledních letech se stalo velice moderním představování posil. Kluby chtějí fanouškům naservírovat nové hráče na zlatém podnose a předhánějí se, kdo svou posilu představí originálněji.
Tento trend došel i do Česka, kde třeba loni ohromně zabodoval Slovan Liberec, jehož představení Thea Gebre Selassieho bez přehánění obletělo celou Evropu.
Jiná situace je ale u Barcelony, která se s představováním vůbec nemazlí. Někde se totiž ušetřit musí a Katalánci se zřejmě rozhodli zkrouhnout rozpočet marketingu.
Poprvé se Culés stali terčem posměchu, když novou smlouvu Ousmana Dembélého představili zvláštním způsobem.
Na tabuli totiž bylo napsáno „Dembélé 2022“, načež Francouz zakroutí hlavou, vezme papírový kapesníček, smaže poslední číslici a napíše místo ní čtyřku. Závěrem dodá „teď ano, forca Barca“.
Celé video vypadá velmi lacině, na řadu však přišlo ještě horší video. Do Barcelony totiž zamířil Robert Lewandowski, jeden z nejlepších útočníků světa, jenž by si určitě zasloužil důstojné představení.
Místo toho jej však Barcelona představila v Miami, kde se právě nachází na předsezónní tour, na oprýskané plavčické boudě na pláži.„Culés, jsem velmi šťastný, že se připojuji k Barceloně. Forca Barca,“ vzkázal fanouškům Lewandowski.
A na internetu je Barcelona terčem posměchu.
„Mezitím v Barceloně došly peníze takovým způsobem, že představují nové hráče a prodloužení smlouvy podobně, jako naše týmy ze třetí ligy. A nemá to chybu,“ napsal například na Instagramu účet BlbýKopačky, věnující se vtipným a netradičním událostem z fotbalového prostředí.
Zdroj: Barcelona, Twitter
-
Fotbalpřed 1 dnem
VIDEO: Fanynka Kolumbie při zápase ukázala prsa, získala si potlesk celé tribuny
-
Chance Ligapřed 1 dnem
Sparta chystá velký přestup. Lars Friis žádá posilu z ostravského Baníku. Ve hře jsou až dva miliony eur
-
Fotbalpřed 4 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Hokejpřed 4 dny
Finská média žasnou nad Nečasem: Carolině se ho nepovedlo zbavit a on je teď nejlepší v týmu. Navíc překonal rekord