Premier League
Dítě jako doprovod hráčů při nástupu týmů v zápase Premier League? Někteří rodiče musí sáhnout hluboko do kapsy!
Na konci minulého týdne proběhla Anglií zpráva, která pobouřila mnoho fanoušků. Tím spíše rodiče, kteří mají v plánu vidět svého potomka jako doprovod hráčů při nástupu do zápasu. Kolik si za to zaplatí?
Celou aféru začalo zjištění, týkající se druholigového Swansea. Vyšlo najevo, že za balíček pojmenovaný „matchday mascot“, tedy v překladu zápasový maskot, stojí zájemce kolem 400 liber, tedy přes 12 tisíc korun. Zástupci klubu ujistili, že po sestupu klubu z Premier League byla služba zlevněna. Jak šlechetné.
Mnoho klubů pojmenovává příležitost jako „jedinečnou“, „pro dítě nezapomenutelnou a opakující se jedinkrát za život. Nezapomenutelná a opakující se jednou za život je nejen pro děti, ale i pro rodiče, kteří se při pořizování zážitku dosti prohnou.
Většina balíčku zahrnuje následující položky – dres, šortky a štuplny v dětské velikosti, vstupenky na daný zápas, pořízení fotografií a podpisy hráčů. Takový je i případ Swansea, které poskytuje 4 vstupenky, občerstvení o poločase a poločasová penaltová soutěž o ceny.
Mluvčí velšského klubu poznamenal: „Oproti loňské sezóně, kterou jsme odehráli v nejvyšší možné soutěži (Premier League), jsme zlevnili ze 450 liber na aktuálních 399 liber při zápasech o víkendu, pokud se hraje v týdnu, cena balíčku stojí 349 liber. Od aktuální sezóny jsme navíc zarezervovali jedno místo pro dítě, které bude dosazeno pomocí charitativních programů.“
Pokud bychom se zaměřili na ceny klubů hrajících letos Premier League, vypadal by seznam následovně:
- Everton – 718 liber
- West Ham – 700 liber
- Leicester – 600 liber
- Tottenham – 405 liber
- Wolverhampton – 395 liber
- Crystal Palace – 375 liber
- Brighton & Hove – 350 liber
- Burnley – 300 liber
- Cardiff – 255 liber
- Watford – 250 liber
- Bournemouth – 185 liber
- Arsenal, Chelsea, Fulham, Huddersfield, Liverpool, Manchester City, Manchester United, Newcastle, Southampton – zdarma
Je nutné si ale říci, že každý balíček obsahuje trošku něco jiného. Například Bournemouth do ceny nezahrnuje vstupenky na zápas, ve kterém děti nastupují vedle svých idolů a hvězd.
Bohaté kluby poskytují příležitost dětským fanouškům povětšinou zdarma, kluby s menším ročním rozpočtem v tom vidí součást své příjmové politiky. Řekněme si to upřímně, peníze jsou vždy „až“ na prvním místě. Ideální řešení volí asi Arsenal, Chelsea, Liverpool a kluby z Manchesteru – ty přidělují možnost stát se zápasovým maskotem členům dětského fanklubu, a to náhodným výběrem. Pokud by si z tohoto příkladu vzali něco i ostatní kluby, bylo by to z hlediska jejich image jedině dobře.
-
Fotbalpřed 1 dnem
VIDEO: Fanynka Kolumbie při zápase ukázala prsa, získala si potlesk celé tribuny
-
Chance Ligapřed 1 dnem
Sparta chystá velký přestup. Lars Friis žádá posilu z ostravského Baníku. Ve hře jsou až dva miliony eur
-
Fotbalpřed 4 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Bundesligapřed 6 hodin
VIDEO: Neuvěřitelný gól Hložka proti Lipsku. Takto si pohrál s obráncem a nádherně zavěsil