Spojte se s námi


Hokej

Český hokej půjde do nové sezóny s navýšeným rozpočtem, svaz také rozhodl o větší podpoře klubů. Co mládež?

Navýšený rozpočet o 100 milionů, větší finanční podpora pro kluby, důležité sportovní i marketingové změny. Představitelé Českého hokeje řešili na úterní tiskové konferenci mnoho důležitých témat, promluvili také k tématu výchovy mládeže.

Publikováno

dne

Navýšený rozpočet o 100 milionů, větší finanční podpora pro kluby, důležité sportovní i marketingové změny. Představitelé Českého hokeje řešili na úterní tiskové konferenci mnoho důležitých témat, promluvili také k tématu výchovy mládeže.

Představitelé Českého hokeje oznámili na úterní tiskové konferenci mnohé. Český hokej otevírá novou sezonu s ambiciózním plánem a navýšeným rozpočtem o 100 milionů korun. Prezident Alois Hadamczik ovšem uvedl, že tyto finanční prostředky nezůstanou jen na svazu, ale budou přerozděleny do klubů.

„Snažíme se dosáhnout co nejlepšího rozpočtu. Zlepšujeme ho postupně, nyní je vyrovnaný,“ řekla ekonomická ředitelka Markéta Kabourková na tiskové konferenci.

Nově navýšená pro hokejové kluby znamená následující. Celkový příspěvek pro účastníky z třetí nejvyšší soutěže sahá po navýšení finanční podpory na 13,5 milionů korun. Kluby ze Chance ligy obdrží 14 milionů a celky z Tipsport Extraligy si rozdělí 28 milionů Kč.

Na tiskové konferenci se každopádně řešily nejen finanční záležitosti, ale také klíčová sportovní témata. Hadamczik zdůraznil významné změny v realizačních týmech mužských reprezentačních výběrů, zejména tedy u seniorského národního týmu.

„Doslova bych se pochválil, jak dobré lidi jsme vybrali. Petr Nedvěd, Radim Rulík, k nim Kalous, Židlický nebo Pavelec. To jsou jména, která vám něco řeknou,“ řekl Hadamczik, jehož slova ocitoval také server iDnes.

„Hlavním cílem naší sportovní činnosti je výchova konkurenceschopných hokejistů. K tomu v minulosti bohužel nedocházelo v potřebné míře,“ vysvětlil prezident Českého hokeje.

Další sportovní, ale i marketingové změny…

Mladí hráči jsou dalším bodem zájmu. Hadamczik se vyjádřil k údajné špatné kondici českých mládežnických výběrů a zavedl systém odměn pro trenéry mládeže.

Svaz také přebral zodpovědnost za svůj vlastní marketing, ukončiv smlouvu s agenturou BPA. Cílem je blížší kontakt s fanoušky a partnery.

„Rozhodli jsme se jít formou nového digitálního ekosystému. Připravujeme novou webovou stránku a aplikaci, aby měl fanoušek v kapse přístup k nejaktuálnějším informacím,” říká obchodní a marketingový ředitel Ondřej Šnaidauf.

Svaz mimo jiné plánuje další tiskovou konferenci, kde zveřejní další důležitá oznámení, včetně nového sídla Síně slávy českého hokeje a designu dresů národního týmu. Podle nejnovějších spekulací by mohlo dojít na návrat státního znaku.

Zdroje: Český hokej, iDnes

Reklama

Oblíbené