Spojte se s námi


Chance Liga

Čas na hodnocení! Fanoušci Sparty srovnávali staré a nové logo

V minulém roce se Sparta rozhodla pro odvážný rok, naprosto změnila svoji vizuální identitu. To samozřejmě rozvířilo emoce napříč fotbalovým spektrem a nejvíce to zasáhlo samotné fanoušky Sparty. Někteří změnu vítali, někteří byli znechuceni a přáli si, aby letenský klub nic neměnil.

Publikováno

dne

V minulém roce se Sparta rozhodla pro odvážný rok, naprosto změnila svoji vizuální identitu. To samozřejmě rozvířilo emoce napříč fotbalovým spektrem a nejvíce to zasáhlo samotné fanoušky Sparty. Někteří změnu vítali, někteří byli znechuceni a přáli si, aby letenský klub nic neměnil.

Rapidní inovace loga přišla po dlouhých 17 letech. Představení nového znaku proběhlo v únoru roku 2021, ale oficiální změna přišla až na počátku sezóny 2021/2022.

Sparťané se s odstupem času vrhnuli na hodnocení. Zdá se, že většina je se změnou spokojená, ale někteří podotýkají, že logo mohlo být ještě zdaleka lepší.

Letenský tým změnou vyslal jasný signál i ostatním českým klubům. Čas je neúprosný a loga by se měla chytat se současnými grafickými trendy.

O změně vizuální identity údajně přemýšlí i konkurenční Slavia Praha. Každopádně od představitelů klubu ještě nic oficiálního nezaznělo.

Zpět k vizuální identitě Sparty. Celou diskusi rozpoutal na Twitteru profil sparťanského příznivce nesoucí jméno Číslo 34.

Reakce sparťanů

„Za mě staré logo rozhodně historie, ale změna byla dříve nebo později nutná, logo samotné mi přijde v pohodě, byť částečně mi pořád evokuje nějakou dětinskost – jak kdyby to bylo v komiksu nebo logo kids clubu, ale cením hlavně změnu identity, jako celek je velmi povedená.“

„Byl jsem dost proti té změně, ale když je takhle vedle sebe vidím, tak bych rozhodně zpátky neměnil. Mnohem lepší.“

„Jednoznačně je nové modernější a nejvíc prospělo odstranění názvu z loga a upravení rumunské vlajky, aby nevypadala tak rumunsky.“

„Posun správným směrem? Rozhodně. Mohlo to být lepší? Stejná odpověď.“

„Zvykl jsem si a jsem s ním v pohodě, furt se mi ale líbí víc to starý. Jde z něj síla, tradice, naví mi na dresech připadalo mnohem hezčí.“

Zdroj: Číslo 34

Reklama

Oblíbené