Hokej
Boleslav, Motor či Sparta zahájili prodej permanentek. Ostatní kluby zatím vyčkávají či kompenzují
Velmi nejistá situace panuje stále kolem diváckých návštěv na stadionech pro následující sezonu. To sebou nese pochopitelně i řadu problémů, neboť v posledním ročníku kluby tratily na příjmech fanoušků částky v řádech mnoha milionů.
Zdroj: Lukáš Filipec, HC Oceláři Třinec
Velmi nejistá situace panuje stále kolem diváckých návštěv na stadionech pro následující sezonu. To sebou nese pochopitelně i řadu problémů, neboť v posledním ročníku kluby tratily na příjmech fanoušků částky v řádech mnoha milionů. I proto zůstává stále většina klubů zdrženlivá v otázce prodeje permanentek.
Loni touhle dobou už mělo ve svých peněženkách mnoho fanoušků kartičku, která je opravňuje pro vstup na minimálně všechna utkání v základní části blížící se Tipsport Extraligy. Jenže pak přišel Covid a všechno bylo v tahu. Z cenných kartiček se staly nepotřebné plastové předměty.
Drtivá většina fanoušků se na hokej nakonec vůbec nedostala. Téměř všechny extraligové kluby přistoupily po skončení sezony k různým kompenzačním programům, které v těchto dnech finišují.
Mnoho příznivců využilo možnost pomoct svému klubu v těžkých dobách ponecháním částky, čímž si vysloužili různé odměny. V Pardubicích například v těchto dnech rozdávají speciální dresy s heslem #PomocDynamu.
Fandové Motoru České Budějovice byli v tomto ohledu nejštědřejší. Přes 3000 se jich dobrovolně vzdalo částky a nevyužili nárok na kompenzaci, což finančně klubu velmi pomohlo. Neboť jak uvedl dříve generální manažer Motoru Stanislav Bednařík v rozhovoru pro RN Hockey, výpadek u příjmů mohl být až někde kolem 30 milionů korun.
Motor byl od začátku letošní přestávky taky donedávna jediný, který oficiálně zahájil prodej permanentek na další sezonu. Zřejmě i proto, že jejich zahájení kampaně pro kompenzační program proběhlo ještě v době, kdy se uplynulý ročník ještě dohrával.
Později se k nim přidala i Sparta a teď prodej zahájila taky Mladá Boleslav. Už dříve avizoval výměnu stávajících permanentních karet klub PSG Zlín, kde si fanoušci mohli převézt nevyužitou permici z minulé sezony na další.
Převedení celosezónních karet proběhlo taky v Třinci, bez větších komplikací či záludností. Trochu větší nátlak vyvinulo na své fanoušky vedení Dynama. Pokud si nechal pardubický fanoušek vrátit celou částku z uplynulé sezony, ztratil tím zároveň rezervaci svého místa, což mohli nést těžce především dlouholetí příznivci.
VYČKÁVACÍ TAKTIKA
Většina klubů se zatím logicky drží v prodeji zpátky. Situace kolem koronavirové pandemie je stále velmi nejistá. V případě prodaných permanentek by se mohly kluby znovu dostat do rizika. “Odborníci” totiž stále vyhrožují další podzimní covidovou vlnou.
Loni se těmto problémům vyhnuli pouze v Litvínově. Verva jako jediná už tehdy v létě vycítila, že podzim nemusí být v ohledu návštěvnosti žádný med. Díky těmto předpokladům se tak žádným kompenzačním programem zabývat nemuseli. Těžko se tak do prodeje pohrnou i letos.
Zdroj: Tipsport Extraliga
-
Fotbalpřed 3 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Hokejpřed 3 dny
Finská média žasnou nad Nečasem: Carolině se ho nepovedlo zbavit a on je teď nejlepší v týmu. Navíc překonal rekord
-
Chance Ligapřed 1 dnem
Dva hvězdní mladíci na odchodu ze Slavie? Zájem o ně jeví jiný ligový klub
-
Chance Ligapřed 2 dny
Všichni mi říkali, že je starý a tlustý, nepodepisuj ho. Radu od angažování útočníka odrazovali, nyní se mu odvděčuje góly