Spojte se s námi


Fotbal

Barcelona bude hrát El Clásico se speciální edicí dresů! Co s tím mají společného legendární Rolling Stones?

Na konci října se odehraje nejočekávanější zápas španělské La Ligy, když Barcelona vyzve v domácím prostředí Real Madrid. Hráči Blaugranas budou mít na hrudi speciální edici dresu, která má co do činění se společností Spotify, jež je hlavním sponzorem klubu.

Publikováno

dne

Na konci října se odehraje nejočekávanější zápas španělské La Ligy, když Barcelona vyzve v domácím prostředí Real Madrid. Hráči Blaugranas budou mít na hrudi speciální edici dresu, která má co do činění se společností Spotify, jež je hlavním sponzorem klubu.

Nejvyšší fotbalová soutěž ve Španělsku je v plném proudu a oba největší adepti na zisk mistrovského titulu zatím nepoznali po čtyřech odehraných kolech své přemožitele. Všechny zraky fanoušků tak směřují na konec října.

V tu dobu se totiž odehraje první El Clásico sezony, když na Camp Nou Barcelona přivítá Real Madrid, který je zatím se čtyřmi vítězstvími na čele La Ligy. Stejně jako v minulé sezoně, i letos Blaugranas představí speciální edici dresů.

Po sově rappera Drakea a znaku třetího alba Motomami od španělské zpěvačky Rosalie budou hráči Barcelony „tančit“ na hřišti opět v rytmu hudby. Tentokrát se ale rozezní v útrobách stadionu rocková klasika.

Hráči totiž vyběhnou na trávník s logem The Rolling Stones. Zápas se odehraje 29.10., jen krátce poté, co slavná rocková legenda vydá své 24. studiové album s názvem „Hackney Diamonds“.

Důvodem pro vytvoření této edice je samozřejmě partnerství s hudební streamovací společností Spotify. Ta je od července loňského roku hlavním sponzorem klubu.

Oznámení o logu Rolling Stones umístěném na drese vyvolalo nadšení mezi fanoušky rockové kapely. Nicméně jak už to bývá, našli se i tací, kteří oznámení kritizují.

Ti vyčítají klubu, že se dostal do dluhové pasti a se smutkem vzpomínají na dobu před rokem 2006, kdy Barcelona jako jeden z mála velkoklubů na světě hrála s dresy bez sponzorského loga.

To je ovšem v dnešní době spíše utopická představa. Klub totiž bojuje s obrovskými dluhy a zoufale potřebuje nové zdroje příjmů. A právě spolupráce se Spotify je má klubu přinést, stejně jako nové fanoušky.

Zdroj: La Liga, Twitter

Reklama

Oblíbené