Spojte se s námi


eSport

Až 41 % herních účtů na platformě Sony PlayStation vlastní ženy

Herní průmysl je momentálně tím největším zábavním odvětvím na celém světě. A jak jsme si v době COVID karantén zvykli, láká nejen muže, ale také ženy.

Publikováno

dne

Herní průmysl je momentálně tím největším zábavním odvětvím na celém světě. A jak jsme si v době COVID karantén zvykli, láká nejen muže, ale také ženy. I přesto, že je většina marketingových aktivit zaměřená na muže, diverzita je stále větší a procentuální rozdělení se blíží ke znaménku rovná se.

Zdroj: Playzone

PlayStation nedávno odhalil informace, že procento žen, které hrají, postupně vzrůstá. Momentálně je 41 % majitelů jejich konzole dívčího pohlaví.

Dle informací se jedná o nárůst v průběhu let, neboť první verzi PlayStationu vlastnilo „jen“ 18 % zákaznic. Pro PS2 a PS3 nejsou tyto hodnoty dostupné.

Otázkou také je, jak se Sony dostalo na úctyhodných 41 procent? Jednoduše.

Rozmanité herní světy, výrazné ženské hrdinky, ústup společenského stigmatu o tom, že ženy nehrají, ale také karantény a cenová politika Sony.

Zdroj: Sony PlayStation

Reklama

Oblíbené