Motorsport
A$AP Rocky se stává novým kreativním ředitelem společného projektu PUMA a F1
Globální značka PUMA oznámila novou dlouhodobou spolupráci s americkým hudebním umělcem, kreativcem a designérem A$AP Rockym. Rocky je nadšený fanoušek motorsportu a společně s Pumou se zaměří na propojení sportovní a streatwearové módy v rámci F1 a bude tak udávat aktuální trendy nadcházející sezóny.
Globální značka PUMA oznámila novou dlouhodobou spolupráci s americkým hudebním umělcem, kreativcem a designérem A$AP Rockym. Rocky je nadšený fanoušek motorsportu a společně s Pumou se zaměří na propojení sportovní a streatwearové módy v rámci F1 a bude tak udávat aktuální trendy nadcházející sezóny.
Začátkem letošního roku PUMA oznámila dlouhodobé partnerství s F1, stala se tak výhradním držitelem licence a prodejcem oficiálního merchandisingu na závodech F1. Se svými letitými zkušenostmi z oblasti sportu se PUMA nyní snaží prozkoumat, jaký dopad může mít sportovní a streetwear móda mimo závodní okruhy.
Právě Rockyho znalosti módy, stylu a kultury přinesou novou perspektivu vnímání módy v motorsportu, kterou ocení nejenom rostoucí publikum F1 fanoušků.
Rockyho vliv na značku bude postupný. Nejdříve převezme módní výzkumný inkubátor, aby mohl začít pracovat na kreativním průzkumu. Po zbytek roku bude mít na starosti vizuální a video obsah značky. Jeho první kampaň, na které již pracuje jako kreativní ředitel i producent, zkoumá automobilovou kulturu v Americe a její dopad na streetwear styl a módu.
Na konec letošního roku připravuje Rocky vysoce limitovanou kolekci PUMA x F1. Tato kolekce oblečení a doplňků bude jen drobnou ukázkou dalších limitovaných sérií kolekcí, které budou provázet seriál závodů F1 v roce 2024.
V příštím roce zaměří Rocky svou tvůrčí pozornost na několik závodů Grand Prix, počínaje tím v Miami. Tyto kolekce vzniknou na základě spolupráce se značkami PUMA a týmy F1. Každou kolekci Rocky uvede na jednom závodu F1 a jako kreativní ředitel značky bude mít na starosti i veškeré marketingové aktivity s tím spojené.
Od roku 2025 plánuje Rocky vymýšlet design již pro všechny produkty značek PUMA x F1, od závodního oblečení přes fanouškovský merchandising až po speciální módní kolekci.
Prostřednictvím inovativního designu produktů a marketingových konceptů se i nadále bude podílet na marketingu značky. Rocky, PUMA a F1 mají společný cíl, rozšířit publikum svých fanoušku díky propojení módy, streetwear stylu a sportu jako takového.
„Spolupráce s tak ikonickými a inovativními značkami, jako je PUMA a F1, je skutečně inspirující,“ říká A$AP Rocky. „Až uvedeme nové kolekce, věřím, že lidé pochopí komplexnost procesu tvorby značek jako je Puma a výhody spolupráce s širokou skupinou kreativců.“
Maria Valdes, produktová ředitelka PUMA, k tomu podotýká: „Spoluprací s A$AP Rockym jsme nadšeni. Rocky je neuvěřitelně talentovaný, hluboce přemýšlivý. Svou vizi předvede po celém světě v řadě exkluzivních kolekcí s přesahem mimo tratě F1, které přitáhnou zcela nové publikum. V budoucnu pak bude mít vliv na celou řadu PUMA x F1, která má ambici posouvat celý motorsport a jeho subkulturu kupředu.“
„Oznámení spolupráce s Rockym pro nás představuje milník v partnerství se značkou PUMA. Tvořivost a odhodlání A$AP Rockyho dokonale ladí s vizí F1 a vývojem v oblasti oblečení,“ říká Oliver Boden, vedoucí licencí F1.
Více informací o kolekcích pro rok 2023 a 2024 a dostupnosti u prodejců bude brzy zveřejněno.
-
Fotbalpřed 2 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Hokejpřed 2 dny
Finská média žasnou nad Nečasem: Carolině se ho nepovedlo zbavit a on je teď nejlepší v týmu. Navíc překonal rekord
-
Chance Ligapřed 1 dnem
Všichni mi říkali, že je starý a tlustý, nepodepisuj ho. Radu od angažování útočníka odrazovali, nyní se mu odvděčuje góly
-
Chance Ligapřed 4 dny
Jurečka se opřel do Slavie: Nemá podmínky, co máme v Turecku. To má v Česku pouze Sparta