Chance Liga
Proč české kluby uměle navyšují návštěvnost? Majitel Liberce píchl do vosího hnízda. Lidé nejsou schopni rozlišit, kolik jich na stadionu je, říká Kania
Problematiku umělého navyšování návštěvnosti na prvoligových klubech otevřel nový majitel Slovanu Liberec Ondřej Kania. Mladý muž tak píchl do vosího hnízda. Podle jeho názoru lidé nejsou schopni určit, kolik se jich na stadionu vlastně nachází.
Problematiku umělého navyšování návštěvnosti na prvoligových klubech otevřel nový majitel Slovanu Liberec Ondřej Kania. Mladý muž tak píchl do vosího hnízda. Podle jeho názoru lidé nejsou schopni určit, kolik se jich na stadionu vlastně nachází.
- Ondřej Kania mluvil o návštěvnosti na stadionech
- Podle jeho názoru se návštěvy uměle navyšují
- Promluvil i o jiných klubech
Majitel fotbalového Liberce a nová hvězda české fotbalové bubliny Ondřej Kania na platformě X nastolil zajímavou diskuzi ohledně návštěvnosti na stadionech. Podle jeho názoru řada prvoligových klubů počty diváků uměle navyšuje.
„Nevím, proč to dělají. Když jsme vstoupili do Slovanu, tak jsme si nechali vyjet počty hlášených diváků na jednotlivých libereckých zápasech a tržby. Neodpovídalo to. Tak jsme si řekli, že my budeme zveřejňovat realitu,“ rozpovídal se Kania v podcastu Liga naruby.
Podle slov jednatřicetiletého podnikatele nejsou lidé schopni rozlišit, kolik diváků se na stadionu reálně během zápasu nachází. Když se jim dlouhodobě neříká pravda, tak berou jako realitu oficiálně uváděnou hodnotu.
Kania píchl do vosího hnízda, mluvil také o jiných klubech
„Lidé nejsou reálně schopni rozlišit, jestli je na stadionu patnáct set lidí nebo čtyři tisíce lidí. Zvykli si tak, že jim vlastně všichni lžou,“ dodal k tématu v rozhoru s novináři Deníku Sport muž, který do Slovanu vstoupil v prosinci loňského roku.
„Když jsme oznámili, že na duel s Olomoucí přišlo 3 640 lidí, tak nám hned lidé psali, že to je velmi málo. Reálně to je ovšem dvakrát tolik než loni a tržby byly stejné, jako když minulou sezonu přijela pražská Slavia,“ doplnil Kania.
Rozhovor se stočil také ke konkurenčním týmům a přítomní se shodli, že až na velké kluby svou návštěvnost uměle navyšují téměř všude. Zmínka padla třeba na Mladou Boleslav, která má s počty svých fanoušků problém dlouhodobě. V malém počtu chodí i na evropské poháry.
„Podle mě návštěvnost navyšují kromě týmů, které mají vyprodáno, asi všechny kluby. Je ovšem rozdíl, jestli návštěvnost nafoukneš o dvacet nebo o stodvacet procent. A to se děje zcela běžně,“ řekl závěrem Kania.
Zdroj: Liga naruby, X
-
Fotbalpřed 3 dny
O Spartu v Lize mistrů není zájem? Lístky na Atlético jdou do volného prodeje. Moc drahé, hlásí fanoušci
-
Hokejpřed 3 dny
Finská média žasnou nad Nečasem: Carolině se ho nepovedlo zbavit a on je teď nejlepší v týmu. Navíc překonal rekord
-
Chance Ligapřed 2 dny
Všichni mi říkali, že je starý a tlustý, nepodepisuj ho. Radu od angažování útočníka odrazovali, nyní se mu odvděčuje góly
-
Chance Ligapřed 4 dny
Jurečka se opřel do Slavie: Nemá podmínky, co máme v Turecku. To má v Česku pouze Sparta