Spojte se s námi


Hokej

Vzhled nových dresů hokejové reprezentace budí rozruch! Novým partnerem se stává společnost Betano

Na středeční tiskové konferenci byl představen nový dres České hokejové reprezentace. Mimo jiné ale i nový partner, kterým je sázková společnost Betano, která patří mezi přední provozovatele online sportovních sázek a her.

Publikováno

dne

Na středeční tiskové konferenci byl představený nový dres České hokejové reprezentace. Mimo jiné ale i nový partner, kterým je sázková společnost Betano, která patří mezi přední provozovatele online sportovních sázek a her.

Fanoušci se konečně dočkali a čeští hokejisté budou již od turnaje Karjala Cup jezdit po ledu v dresech se státním znakem. Ten nahradí dlouho kritizované logo lva.

Došlo tak na splnění slibu, který dal fanouškům předseda Alois Hadamczik při nástupu do fuknce předsedy. A i když si to mnozí přáli, nyní je dres kritizovaný.

Většina reakcí není publikovatelná, ovšem důvodem je zejména vzhled dresů jako takový, který působí, že si s ním nikdo nedal větší práci. Vracíme se mírně do minulosti, avšak i na tyto dresy si brzy pochopitelně časem zvykneme.

Betano je novým partnerem reprezentace

To ale není jedinou novinkou. Novým partnerem reprezentace se totiž stala společnost Kaizen Gaming, která je provozovatelem sázkové kanceláře Betano.

Ta vstoupila na trh v roce 2022 a pomalu si podmaňuje české sportovní prostředí. Ostatně na poli hokeje má dva velké hráče v podobě Dynama Pardubice s Kometou Brno.

„Jsme pyšní na to, že naše partnerské portfolio doplňuje právě společnost Betano. Její zástupci přináší nejen další finanční posílení Českého hokeje, ale také neocenitelné mezinárodní zkušenosti na poli sportovního marketingu.

Již několikrát jsem zdůrazňoval, že naše obchodní partnerství nezačínají a nekončí podpisem smlouvy. Chceme s našimi partnery ve vzájemné synergii posouvat Český hokej dále a pevně věřím, že národní tým dostává v tomto smyslu příchodem společnosti Betano silný impuls,“ řekl na tiskové konferenci předseda Hadamczik.

Na plné spuštění spolupráce se můžeme těšit zejména na nadcházejícím mistrovství světa. To se bude konat v Praze a Ostravě. Právě tam to fanoušci pocítí nejvíce.

„Máme připraveno množství aktivací a zajímavostí pro fanoušky národního týmu, které budeme našim příznivcům postupně odhalovat na sociálních sítích i dalších komunikačních kanálech.

Nebudeme se soustřeďovat jen a pouze na zápasové vrcholy, zajímavý a atraktivní obsah chceme fanouškům servírovat během celé hokejové sezony. Jsme na startu cesty, která nás již nyní hodně baví,“ dodal obchodní a marketingový ředitel Českého hokeje Ondřej Šnaidauf.

Reklama

Oblíbené