Spojte se s námi


Hokej

Dresy TELH: Motor se vrací zpátky ke žluté, Kladno beze změn. U Plzně jediná výhrada

Náš miniseriál v podobě představení dresů všech klubů Tipsport Extraligy míří do finále. Pokud si chcete prohlédnout všechny předchozí kousky, doporučujeme navštívit sekci Dresy TELH. V dnešním závěrečném díle se podíváme na Plzeň, Olomouc, České Budějovice a Kladno.

Publikováno

dne

Náš miniseriál v podobě představení dresů všech klubů Tipsport Extraligy míří do finále. Pokud si chcete prohlédnout všechny předchozí kousky, doporučujeme navštívit sekci Dresy TELH. V dnešním závěrečném díle se podíváme na Plzeň, Olomouc, České Budějovice a Kladno.

HC Škoda Plzeň

Plzeň patří v posledních letech v oblasti dresů mezi nejkultivovanější celky. Letošní sezona nebude výjimkou. Škodovka opět vsadila především na čistotu. Bílý dres je opravdu především bílý, modrý zase modrý. K tomu pochopitelně pomáhá barevné sladění většiny reklam.

V případě Plzně ani není takový průšvih, že dominantou dresu není klubové logo, jenž na dres patří už dlouhá léta a nekazí jej ani odlišná barva. Škoda patří k Plzni podobně jako k Mladé Boleslavi. Na přední straně není zkrátka nic navíc, co by oku vadilo.

(Zdroj: HC Škoda Plzeň)

Pokud bychom měli Indiánům něco přece jen vyčíst, bude to jméno na zadní straně dresu. Tam je toho přece jen trochu moc, takže to hlavní, co kromě čísla na dresu má být, bylo natlačeno až na samotný spodek. Tohle fanoušci vidí neradi.

HC Olomouc

Také v Olomouci v posledních letech na podobě dresů pořádně zamakali. Je pravdou, že tady je menší počet reklam daný taky menším počtem partnerů, takže tím značně trpí klubový rozpočet. Dresy patří ale zároveň k těm nejhezčím v lize.

Hezký a jednoduchý motiv na přední straně doplňuje název nového generálního partnera, který však celkovému vzhledu vůbec nepřekáží. 

Jsme rádi, že se nám na začátku jubilejní desáté sezóny působení v extralize povedlo získat prvního generálního partnera v novodobé éře olomouckého hokeje,“ řekl nedávno ke spolupráci, marketingový manažer HC Olomouc Simon Vejtasa.

Zadní část dresu jsme ještě neviděli, avšak podle zkušeností z minulých let nemusíme mít přehnané obavy. Domácí zápasy odehraje Olomouc v nadcházejícím ročníku ve světlé variantě.

Rytíři Kladno

Jedním z posledních, kdo se o nové dresy podělil, byli Rytíři Kladno. Ne že bychom měli vyloženě hýřit kritikou, ale faktem je, že dresy Kladna se třetí sezonu po sobě prakticky nezměnily. Opět je bude zdobit především klubový znak a podélné pruhy na spodní části.

(Zdroj: Rytíři Kladno)

Možná by Kladnu neublížilo čitelnější rozložení sponzorů, kteří jsou natlačeni hlavně do horní části trikotu. Barevné sladění tady takřka nefunguje vůbec, tmavou variantu nebude kazit velké logo Kauflandu. Na druhou stranu, není tam těch reklam přehršel, takže to oko diváka na stadionu asi zvládne.

Banes Motor České Budějovice

V Českých Budějovicích nechali o nové podobě dresů hlasovat své fanoušky, jenž si mohli vybrat z několika návrhů. Minulý ročník odehrál Motor domácí zápasy v bílých dresech, které nahradili žlutou sadou. Po roční odmlce se oblíbená žlutá barva vrací.

(Zdroj: Banes Motor ČB)

Letos vstoupí Motor do nové sezony s historicky nejvyšším rozpočtem, který bude jen na A tým činit 118 milionů korun. I přesto se podařilo udržet vzhled dresů poměrně čistý. Na přední straně je pár sponzorů, ale na základním barevném podkladu.

Zadní strana tak vypadá ještě lépe. Číslo dresu a jméno neruší žádné další výrazné prvky. Narozdíl od ostatních klubů nepřekáží ani logo Fortuny, jenž je rovněž barevně citlivě zakomponováno.

Jsme moc rádi, že se Fortuna přidala ke stávajícím partnerům, kteří nám umožnili na modré variantě dresu použít bílé verze jejich log,” kvitoval pro Ruik sportovní historik a PR ředitel českobudějovického klubu Tomáš Kučera.

Zdroj: Tipsport Extraliga

Reklama

Oblíbené