Spojte se s námi


Chance Liga

VIDEO: Je tohle ruka? Ptám se, jestli je to ruka u těla, předváděl Vrba na tiskové konferenci

Se Zlínem to vypadá hodně bledě. V neděli nestačil na Teplice a vzhledem k výhře Pardubic zůstal na posledním místě dost osamocen. Trenéra Pavla Vrbu dost naštvala některá rozhodnutí sudího Lukáše Nehasila.

Publikováno

dne

Se Zlínem to vypadá hodně bledě. V neděli nestačil na Teplice a vzhledem k výhře Pardubic zůstal na posledním místě dost osamocen. Trenéra Pavla Vrbu dost naštvala některá rozhodnutí sudího Lukáše Nehasila.

Poslední tým Fortuna ligy padá přímo do FNL, čtrnáctý a patnáctý celek si zahrají baráž. Pro Zlín už je nereálné zachránit se ještě v soutěži, jeho jedinou nadějí je dostat se do baráže.

A ani to nebude jednoduché, protože Pardubice porazily Brno, čímž trochu přikovaly Ševce na posledním místě tabulky. Zlín má teď 27 bodů, Pardubice a Brno shodně 31.

Právě s Pardubicemi se Zlín potká v příštím kole a v Teplicích tak chtěli Ševci získat něco navíc. Na gól Fily odpověděl Simerský, Fila však jedenáct minut před koncem poslal Teplice opět do vedení. Zlín ještě v poslední minutě vyrovnal, ale VAR gól neuznal kvůli Kozákově ruce.

Právě ruce byly hlavním tématem tiskové konference. Zlín měl totiž pravděpodobně zahrávat pokutový kop, jelikož míč trefil Chaloupka ve vápně do ruky v dost nepřirozené pozici. Sudí Nehasil však penaltu neodpískal.

„Já se jenom ptám. Je toto ruka u těla? Když ho někdo trefí tady do ruky, je to u těla? Já se jenom ptám,“ nechápal posouzení situace Vrba.

Zlín cítí velkou křivdu, protože je to podle něj hrubé ovlivnění souboje o záchranu. Větší problém je ale to, že dnes prakticky nikdo neví, kdy se ruka píská a kdy ne.

Fanoušci už delší dobu volají po sjednocení pravidel penalt za ruku. Dnes si to totiž sudí vždy obhájí dle libosti. Jednou je v nepřirozené pozici, podruhé je moc blízko, poté se o ní opírá, následně se míč dotkne ruky až po odrazu od těla, vždy se najde nějaké pravidlo a nikdo vlastně neví, za co se ruka píská a za co ne.

Zdroj: Twitter

Reklama

Oblíbené