Spojte se s námi


eSport

Playoff LPL: Kdo postoupil do playoff a jaký je následující program?

Čínská LPL má za sebou svoji základní část a desítka týmů si to rozdá o titul čínské ligy a dvě místenky na MSI.

Publikováno

dne

Čínská LPL má za sebou svoji základní část a desítka týmů si to rozdá o titul čínské ligy a dvě místenky na MSI.

JDG, EDG, LNG, Weibo Gaming, BLG, OMG, Top Esports, TT Gaming, RNG a WE, to je desítka účastníků playoff jarního splitu čínské LPL. JDG a EDG díky umístění v základní části jakožto dva nejlepší celky, začnou až ve čtvrtém kole vyřazovací fáze. Zbylá osmička si to rozdá v předchozích kolech se smrtící kadencí a minimálním prostorem pro oddech.

Kdo se s kým utká v prvním kole? A jaký je formát soutěže?

V prvním kole playoff se utkají čtyři nejníže postavené celky – TT Gaming se utká s RNG (8. a 9. místo) a Top Esports s týmem WE (7. a 10. místo).

RNG v souboji s TT Gaming budou napravovat zatím velmi špatné výkony. Kdy tým nejen málem nepostoupil do playoff ale také vnitřním problémům. O problémech RNG jsme psali zde.

Naopak TT Gaming přijemně překvapují v LPL a pokusí se získat nejen zkušenosti ale také potrápit ty nejlepší.

Podobný příběh má i Top Esports. Velký favorit na titul také neprožil úplně ideální vstup do jara. Proti WE bude tým sice velkým favoritem, nicméně podobně jako to známe u korejské LCK, čínská liga je plná překvapení.

Právě formát playoff LPL je něčím, kde se rodí obrovské zvraty a momenty. Velký tlak a minimální prostor na přípravu, vždy slibuje velkou podívanou.

Vítězové prvního kola narazí na BLG (vítěz TT/RNG) a OMG (Top Esports/WE). Až do čtvrtého kola playoff, je každý zápas o všechno. Teprve poražené týmy ze čtvrtého kola, mají možnost opravy v Loser’s Bracketu.

Playoff čínské LPL začíná ve čtvrtek již zmiňovaným prvním kolem. Poté nás čeká třináct dní litých bojů v řadě, než se dostaneme k finálové dvojici, která si o titul zahraje ale také bude reprezentovat Čínu na květnovém MSI. Zápasy je možné sledovat jak na YouTube nebo na Twitchi LPL.

Zdroj: Twitter, LPL

Reklama

Oblíbené