Spojte se s námi


Bundesliga

Lipsko není v oblibě a najevo to dávají i bundesligové kluby. Takto jej v rozpisu nové sezony představil Augsburg

RB Lipsko? Vesměs od svého vzniku jeden z nejnenáviděnějších klubů v Německu, od postupu do nejvyšší soutěže rovnou ten nejnenáviděnější. Projevilo se to na konci minulé sezony, kdy saský celek získal svou první trofej, i nyní při rozlosování nové sezony, kdy si do týmu patřící koncernu Red Bull rýpl Augsburg.

Publikováno

dne

RB Lipsko? Vesměs od svého vzniku jeden z nejnenáviděnějších klubů v Německu, od postupu do nejvyšší soutěže rovnou ten nejnenáviděnější. Projevilo se to na konci minulé sezony, kdy saský celek získal svou první trofej, i nyní při rozlosování nové sezony, kdy si do týmu patřící koncernu Red Bull rýpl Augsburg.

V pátek byl velký den pro fanoušky německé Bundesligy a stejně tak pro samotné kluby. Na programu totiž bylo rozlosování nadcházející sezony, která bude zahájena 5. srpna duelem Bayernu Mnichov a Eintrachtu Frankfurt.

Většina klubů k prezentaci svého rozpisu zápasů přistoupila poměrně laxně, ne však bavorský Augsburg, v jehož dresu mnoho let působil Jan Morávek a kde nyní stále bojuje o místo gólman Tomáš Koubek.

Německý účet na Twitteru neprovedl nic kontroverzního, maximálně dal dohromady parádní sestřih klíčových či zábavných momentů z utkání proti jednotlivým mužstvům. Už zde však byl jistý náznak nelibosti k Lipsku, když oním vybraným momentem byl faul na jednoho z hráčů RB.

Anglická verze oficiálního účtu na Twitteru pro změnu nabídla sestřih, jak různé osobnosti „vyslovují“ názvy soupeřů Augsburgu kolo za kolem. Aspoň to tak tedy mělo vyznít. A právě vyslovení Lipska pobavilo fanoušky německé nejvyšší soutěže.

Lipsko totiž ve videu dostalo výslovnost „plastic“, čímž se Augsburg evidentně snažil připomenout, že se jedná o uměle vytvořený klub, který navíc porušuje mnoho pravidel, respektive mu v nich byla udělena výjimka, čímž jsou jiné kluby znevýhodněny.

Lipsko už však musí být na podobné věci zvyklé. Ostatně samo tomu příliš někdy nepomáhá. Když například na konci minulé sezony vyhrálo německý pohár, provokativně dali na sociální sítě příspěvek, jak do trofeje přelévají nápoj od Red Bullu.

Za zmínku pak stojí, že právě v daném poháru dali svou nelibost vůči Lipsku nejen fanoušci Freiburgu, který byl poraženým finalistou, ale přímo vedení klubu samotné. Odmítlo totiž prodávat fanouškovské předměty, na kterém by figurovalo logo Lipska. Respektive odmítlo použití svého loga.

Lipsko čelí nelibosti prakticky v každém svém ligovém či pohárovém zápase a je otázkou, jestli se to v blízké době změní.

Zdroj: Twitter, Augsburg

Reklama

Oblíbené