Gaming
Bezpečný digitální prostor pro děti? Lego a Epic Games chtějí vybudovat metaverse
Jak vytvořit bezpečný digitální svět pro děti, který se nestane lovištěm internetových predátorů? Dlouhodobou spolupráci v nedávném čase uzavřely společnosti Lego a Epic Games. Obě firmy přitom mají jasný cíl – vytvoření metaverse.


Jak vytvořit bezpečný digitální svět pro děti, který se nestane lovištěm internetových predátorů? Dlouhodobou spolupráci v nedávném čase uzavřely společnosti Lego a Epic Games. Obě firmy přitom mají jasný cíl – vytvoření metaverse.
„Děti si užívají hraní jak v tom digitálním, tak i reálném světě, přičemž se mezi nimi plynule pohybují. Věříme, že pro ně existuje obrovský potenciál, co se týče rozvíjení celoživotních dovedností, jako je kreativita, komunikace a spolupráce prostřednictvím digitálních zážitků,“ pronesl pro oficiální web Epic Games Niels B Christiansen, šéf firmy Lego Group.
„Ale máme zodpovědnost za jejich bezpečí. Stejně jako po generace chráníme práva dětí při hraní s fyzickými hračkami, jsme odhodlaní udělat totéž i pro digitální svět. Těšíme se na spolupráci s Epic Games na formování této vzrušující a hravé budoucnosti,“ dodává.
Projekt metaverse má být dostupný pro děti všeho věku a má být pohlcující a inspirativní. Zabezpečené prostředí má dát dětem prostředky a nástroje k tomu, aby se sami stali tvůrci.
Podle šéfa Epic Games Tima Sweeneyho mají i z obecného hlediska metaverse změnit to, jak se lidé setkávají, hrají, pracují, učí se a interagují ve virtuálním 3D světě.
Obě společnosti se již také shodly na třech základních principech onoho virtuálního světa. Mají chránit dětská práva a pohodu, soukromí dětí bude na prvním místě a rodiče mají disponovat nástroji, které jim poskytnou plnou kontrolu nad jejich digitálními zážitky.
Nutno podotknout, Lego se postupně čím dál více angažuje právě v digitálním světě, a tak ani spojení se společností Epic Games není příliš překvapivé.
Metaverse ve své aktuální podobě však zatím mají co do symbolu budoucnosti velmi daleko. Spolupráce zkušeného herního studia s mimořádně úspěšnou společností to nicméně může v blízké době změnit.
Zdroje: Epic Games, Vortex

-
Bojové sportypřed 2 dny
Úpadek pokračuje. Mikulášek prohrál s influencerem v boxu, použil i ilegální techniku
-
Hokejpřed 1 dnem
Že hrajeme proti Ovečkinovi? No a co. Absolutně mě to nezajímá, způsobila finská hvězda poprask v NHL
-
Chance Ligapřed 2 dny
Poprvé v životě jsem odešel ze stadionu. Líšeňští fanoušci těžce rozdýchávají prohru se Zbrojovkou
-
Bojové sportypřed 2 dny
Hořký konec. Fajk porazil Cvernu po diskvalifikaci, svůj slib nesplnil