Spojte se s námi


Fotbal

Barcelona oznámila partnerství se společností Spotify. Zahrnuje i pojmenování stadionu Nou Camp

Barcelona uzavřela významnou sponzorskou smlouvu se společností Spotify, která zahrnuje práva na pojmenování klubového stadionu Nou Camp. Bude to poprvé v historii, co stadion ponese jméno sponzora.

Publikováno

dne

Barcelona uzavřela významnou sponzorskou smlouvu se společností Spotify, která zahrnuje práva na pojmenování klubového stadionu Nou Camp. Bude to poprvé v historii, co stadion ponese jméno sponzora.

Společnost Spotify je známa z hudebního průmyslu. Je to služba nabízející streamování či podcasting hudby od vybraných vydavatelství jako jsou například Sony, EMI, Warner Music Group, Universal a další.

Spotify se objeví na klubových dresech a tréninkové sadě od začátku příští sezóny. Sponzorská smlouva zahrnuje i práva na pojmenování stadionu Barcelony. Nově se bude jmenovat Spotify Nou Camp.

Je to historický okamžik pro klub, který do roku 2006 odmítal jakéhokoli sponzora dresu. Smlouva byla podepsána na 4 roky na mužské i ženské dresy a dlouhodobou smlouvu na pojmenování stadionu.

Finanční podrobnosti ještě nebyly zveřejněny, ale partnerství bude pravděpodobně cenné pro Barcelonu, jejíž účty představovaly ztrátu 481 milionů eur na konci finančního roku 2020 – 2021. Prezident klubu Joan Laporta odhalil, že dluh bude v srpnu 2022 činit 1,35 miliardy eur.

„Jsme velmi hrdí, že můžeme oznámit průkopnickou alianci se světově uznávanou organizací, jako je Spotify,“ řekl Laporta.

„Toto partnerství nám umožní i nadále přibližovat klub jeho fanouškům a přimět je, aby se ještě více cítili součástí rodiny Barcelony prostřednictvím jedinečných zážitků, které spojují dvě aktivity, jako je zábava a fotbal, což nám umožní spojit se s novými publiky po celém světě.“

Zdroje: Goal, Sky Sports

 

Reklama

Oblíbené