Spojte se s námi


Chance Liga

Slavia úřaduje i mimo trávníky! Jaroslav Tvrdík představil spolupráci, která může pomoct českému fotbalu

Po vyhraném derby pražských „S“ Slavia nezahálí a pracuje dál. Stadion Eden se může pochlubit nevídanou novinkou, kterou je nový vysokorychlostní internet. Ještě větší majstrštyk se však povedl slávistickému managementu na poli partnerství.

Publikováno

dne

Po vyhraném derby pražských „S“ Slavia nezahálí a pracuje dál. Stadion Eden se může pochlubit nevídanou novinkou, kterou je nový vysokorychlostní internet. Ještě větší majstrštyk se však povedl slávistickému managementu na poli partnerství. Slavia uzavřela memorandum o spolupráci v oblasti marketingových a mediálních televizních práv s tureckou společností Saran Media.

Nejprve začneme od Edenu, sešívaní do něj dlouhodobě investují neuvěřitelné sumy a tuhle změnu pocítí i fanoušci.

Firma CETIN zřídila na slávistickém svatostánku internetovou 5G síť. Díky vysokorychlostnímu internetu se fanouškům na stadionu už nebude stávat to, že se na svých chytrých telefonech nebudou moci připojit k přehlcené internetové síti.

A nyní k tomu hlavnímu! Šéf Slavie Jaroslav Tvrdík před vypuknutím jarní části soutěže
pro klubovou TV zvěstoval, že se management Slavie setká v Istanbulu s tureckým mediálním magnátem. Proč a za jakým účelem?

Hlavním důvodem je, že české profesionální kluby strádají kvůli nedostatnu finančních příjmů z mediálních a TV práv, za které inkasují pouhých 150 milionů ročně. Což je v porovnání se srovnatelnými ligami opravdu nízká částka.

Tvrdík naznačil, že tato spolupráce otevře cestu k tendru. Aktuálně se v České republice o mediální a TV práva nesoutěží a máme tu v podstatě monopol. Tendr neboli soutěž, do které by se mohla zapojit právě společnost Saran Media, by mohla výrazně navýšit finanční příjmy všech českých profesionálních klubů.

Na stole je však i druhý scénář. LFA a představitelé ostatních klubů do tendru nikoho nepustí a bude se pokračovat v nastoleném režimu.

To je sice smutné pro český fotbal, jenže management Slavie si tohle nechce nechat líbit a prostřednictvím téhle spolupráce se sešívaným otevírají vrátka k tomu, aby si svoje mediální a TV práva prodávali sami. Samozřejmě ve spolupráci se Saran Media.


Zdroje: SK Slavia Praha, CETIN, Jaroslav Tvrdík

Reklama

Oblíbené