Spojte se s námi


Motorsport

Ferrari představilo zbarvení vozu pro sezónu 2022! Líbí se vám návrat k tradiční závodní červené?

Návrat ke kořenům – i takto by se dala interpretovat prezentace nového monopostu Ferrari pro sezónu 2022. Italská stáj z Maranella se totiž vrátila k tradiční závodní červené barvě, na kterou je skutečně radost pohledět.

Publikováno

dne

Návrat ke kořenům – i takto by se dala interpretovat prezentace nového monopostu Ferrari pro sezónu 2022. Italská stáj z Maranella se totiž vrátila k tradiční závodní červené barvě, na kterou je skutečně radost pohledět.

Ve čtvrtek 17. února odhalila italská stáj podobu nového vozu pro nadcházející ročník. Zároveň se po Haasu, Red Bullu, Astonu Martin, McLarenu, Alpha Tauri a Williamsu stává sedmým týmem, který již svou novou barevnou kombinaci stihl odprezentovat.

Po odchodu dlouholetého hlavního sponzora Philip Morris a jeho značky Mission Winnow přešlo Ferrari k oblíbené a tradiční „racing red“, jejíž celkový design je doplněn o další černé prvky.

Na monopostu Ferrari F1-75 také vidíme logo, prostřednictvím čehož chce italský výrobce oslavit pětasedmdesát let od uvedení prvního sériového vozu Ferrari.

Hájit barvy Ferrari budou v příští sezóně samozřejmě Charles Leclerc a Carlos Sainz. Zejména španělský pilot získal v loňském roce hned tři pódiová umístění, zatímco dosavadní týmová jednička, Monačan Leclerc, stanul na stupních vítězů pouze jednou.

Sainz v roce 2021 překonal Leclerca i v konečném pořadí šampionátu jezdců a byl nejlepším pilotem z tzv. „zbytku světa“ – se 164,5 body se umístil na páté příčce, sedmý Leclerc na něj ztratil pět a půl bodů.

„Toto je náš důležitý den. Musím přiznat, že osobně jsem z toho nadšený, protože tohle auto je produktem našeho úsilí, obětavosti a vášně. Je to zásluha velké skupiny lidí, kteří do tohoto auta investovali naprosto vše,“ řekl v rozhovoru pro F1 šéf Ferrari Mattia Binotto.

„Máme tady velmi dobrý tým lidí, kteří do týmu na cestě za úspěchem investovali veškeré své dovednosti a já jsem na ně patřičně hrdý. S touto výzvou jsme se vypořádali inovativním přístupem, protože kromě požadavků na nové technické předpisy věříme, že jsme tento náročný úkol museli přijmout s otevřenou myslí,“ uzavřel.

Zdroje: F1, Motorsport, Scuderia Ferrari

Reklama

Oblíbené