Spojte se s námi


Fotbal

Konec ikonickému názvu Camp Nou? Stadion Barcelony ponese název po hudební streamovací společnosti

V celém 21. století jsme zvyklí, že když se hovoří o stadionu Barcelony, myslí se Nou Camp. To však teď přestane platit, alespoň oficiálně. Novým sponzorem katalánského klubu se totiž podle všeho stane hudební streamovací společnost Spotify, která dostane práva i na název stadionu.

Publikováno

dne

V celém 21. století jsme zvyklí, že když se hovoří o stadionu Barcelony, myslí se Nou Camp. To však teď přestane platit, alespoň oficiálně. Novým sponzorem katalánského klubu se totiž podle všeho stane hudební streamovací společnost Spotify, která dostane práva i na název stadionu.

Camp Nou je s kapacitou 99 500 diváků největším stadionem v Evropě a pátým největším na světě. Pro fanoušky Barcelony je to chrám, kde se udála spousta památných nocí.

Do roku 2000 se stadion jmenoval „Estadi del FC Barcelona,“ díky hlasování členů oficiálního klubu fanoušků byl však stadion přejmenován na Camp Nou, tedy v překladu „nové hřiště“.

Teď se však bude možná opět měnit. Klub je totiž v obrovské finanční krizi a prezident Joan Laporta hledá sponzora, který by katalánskému klubu pomohl s obrovskými dluhy. Jak informoval španělský deník RAC1, vedení Blaugranas dospělo k dohodě se Spotify, hudební streamovací společností.

Dohoda by měla platit na další tři roky, Spotify by mělo klub dotovat 280 miliony euro. Zelená značka Spotify by měla být vidět na dresech mužského i ženského týmu, zároveň také na tréninkových věcech.

To ale není vše, švédská společnost získá práva také na název stadionu. Pokud se dohoda potvrdí, Camp Nou by se měl také přejmenovat na Spotify. Zda ponese název „Estadio de Spotify“, či se zvolí pro fanoušky příjemnější „Spotify Camp Nou“, není zatím jisté.

Zdroj: Marca, RAC1

Reklama

Oblíbené