Spojte se s námi


Fotbal

Takto má vypadat reklama! Ajax nadchnul fanoušky upoutávkou na Ligu mistrů

Návrat Ligy mistrů si užívá zřejmě každý fotbalový fanoušek minimálně v Evropě. Nejinak si jej užívají zúčastněné kluby. Krásnou upoutávku na svůj zápas zveřejnil nizozemský Ajax Amsterdam.

Publikováno

dne

Návrat Ligy mistrů si užívá zřejmě každý fotbalový fanoušek minimálně v Evropě. Nejinak si jej užívají zúčastněné kluby. Krásnou upoutávku na svůj zápas zveřejnil nizozemský Ajax Amsterdam.

Ajax Amsterdam sice patří mezi velice známé kluby, nicméně mezi světovou špičku se řadit nemůže, i když umí vychovat skvělé hráče a umí potrápit i ty největší kluby v Evropě.

Jestli se ale v něčem mezi špičku řadit může, pak je to marketing. Zejména v této sezoně si vede největší nizozemský celek opravdu výborně.

Všem udělaly ještě před zahájením sezony radost nové dresy. Zejména třetí sada byla opravdovým trhákem. Inspirovat se Bobem Marleym, jehož píseň Three Little Birds je brána jako klubová hymna, kterou fanoušci zpívají před každým zápasem, byl geniální tah.

Dres si koupilo i mnoho lidí, kteří nejsou fanoušci Ajaxu. Nebo možná již jsou, ale do té doby nebyli. Psalo se o tom všude, aktuálně je video, v němž je dres představován, 11. nejsledovanějším na klubovém kanále na YouTube. Za tři týdny nasbíralo přes 700 000 shlédnutí.

Nyní se ale Ajax chystá na Ligu mistrů. Její nový ročník zahájí v Lisabonu na půdě tamního Sportingu a evidentně se nemůže dočkat. I proto se marketingový tým rozhodl ještě více natěšit fanoušky parádní upoutávkou.

I tato skvělá upoutávka se rychle šíří sociálními sítěmi. Už jen z komentářů je zřejmé, jak fanoušky skvělé video nadchlo. A není se čemu divit. Skvělá práce marketingového týmu!

Zdroj: AFC Ajax

Reklama

Oblíbené