Spojte se s námi


Blog

Vedení Sparty vysvětluje, jak vznikalo její nové logo

Fotbalová Sparta ve čtvrtek zveřejnila své nové logo, které u svých fanoušků vzbuzuje spíše rozporuplné dojmy. O tom, jak nové logo vznikalo, se za klub vyjádřil ředitel komunikace Ondřej Kasík.

Publikováno

dne

Fotbalová Sparta ve čtvrtek zveřejnila své nové logo, které u svých fanoušků vzbuzuje spíše rozporuplné dojmy. O tom, jak nové logo vznikalo, se za klub vyjádřil ředitel komunikace Ondřej Kasík.

Zdroj: sparta.cz

Sparta se dle svého prohlášení vydala spíše konzervativnější cestou, i když ve znaku rudou barvu vystřídala dominantní černá.

„Chtěli jsme použít co nejméně barev. Muselo obsahovat trikolóru, to byl náš klíčový požadavek. Zbytek jsme chtěli držet v co nejméně kontrastních barvách, proto vyhrála tato černá varianta,“ vysvětluje Ondřej Kasík v rozhovoru pro iSport.

Kasík uvádí, že mezi návrhy bylo i dost revolučních změn. „Pracovali jsme i s návrhy, kde nebylo ani písmeno S, ani hvězda Jitřenka,“ uvádí zástupce sparťanského klubu.

Nakonec však Ondřej Kasík potvrdil, že touto cestou jít nechtěli a snažili se přeci jenom něco zachovat.

Sparta do konce aktuální sezóny bude používat stávající logo. Nové logo nastoupí až od začátku příští sezóny.

Zdroj: iSport.cz

Reklama

Oblíbené