Spojte se s námi


Chance Liga

Fanoušci Pardubic se bouří proti podobě nového stadionu. Místo krásného stánku vyhrála levnější „šílenost“

Už od letního postupu Pardubic do Fortuna ligy je tato otázka na stole. Stadion pod Vinicí je první lize nevyhovující, hráči Pardubic tak museli vzít zavděk azylu v Ďolíčku. To ale nepůjde do nekonečna, musí se tak nachystat nový stadion v Pardubicích, který bude vyhovovat regulím.

Publikováno

dne

Už od letního postupu Pardubic do Fortuna ligy je tato otázka na stole. Stadion pod Vinicí je první lize nevyhovující, hráči Pardubic tak museli vzít zavděk azylu v Ďolíčku. To ale nepůjde do nekonečna, musí se tak nachystat nový stadion v Pardubicích, který bude vyhovovat regulím. Jenže při podobě stadionu se město fanouškům absolutně nezavděčilo.

Město Pardubice vyhlásilo soutěž na opravu Letního stadionu. Do té se přihlásily firmy Porr a Strabag. Zatímco firma Porr zvolila velice jednoduchý, na první ligu až téměř nedůstojný stánek, firma Strabag přišla s propracovaným stadionem, který na první pohled vypadá skvěle.

Stejně to ale neviděli zástupci města, jelikož zvolili ten menší a esteticky horší. Hlavní důvod tak musí být razantně nižší cena, ovšem pokud stavíte stadion na několik let dopředu, neměla by se brát levnější varianta na úkor kvality.

Fanoušci Pardubic nechápou zejména zbytečné díry mezi tribunami, které působí jako pěst na oko. „Neuvěřitelný paskvil. Chce se mi z toho zvracet,“ uvedl fanoušek Pardubic. „To je teda stadion, k tomu se nedá ani nic říct. Tohle je fakt šílenost,“ uvedl další.

„To má být „fotbalový stadion“??? Byl ten architekt vůbec někdy na fotbale?“ vylil si zlost dalších z pardubických příznivců. Další přišli zase s tím, že stadion vypadá jako maximálně pro divizi a ne pro potřeby nejvyšší české ligy.

Co stálo za rozhodnutím vedení města o následné podobě stadionu, je zatím neznámo. Můžeme se jen domnívat, ale z 90 % za tím bude konečná cena. Při srovnání obou stadionů by totiž bylo nemožné vybrat první variantu jako vhodnější a esteticky lepší.

Zdroj: Twitter

Reklama

Oblíbené