Spojte se s námi


Hokej

NHL doufá v alespoň 15 miliónů dolarů z reklam na helmách v nadcházející sezóně

Podle Ricka Westheada z TSN doufá vedení NHL ,že tuto částku vydělá v nadcházejícím ročníku prostřednictvím reklam umístěných na přilbách hráčů. Reklamy by se měly nacházet na bočních stranách helmy.

Publikováno

dne

Podle Ricka Westheada z TSN doufá vedení NHL ,že tuto částku vydělá v nadcházejícím ročníku prostřednictvím reklam umístěných na přilbách hráčů. Reklamy by se měly nacházet na bočních stranách helmy.

Zdroj: nhl.com

Celky Toronta a Montrealu mají podle tohoto novináře za cíl vyjednat si sponzorství v hodnotě 1 milionu dolarů. Ostatní kluby by pak měly mít cíle podstatně skromnější.

„Reklamy umístěné na přilbách nejsou ukázkou jakési chamtivosti. Jde tady o záchranu pracovních míst,“ vysvětloval Westheadovi jeden z blíže nespecifikovaných pracovníků National Hockey League.

„Umíte si představit, o kolik peněz přijdeme hraním bez diváků, kteří jsou v jednotlivých arénách našimi zákazníky?“ citoval Westhead svůj zdroj.

„Krvácíme a potřebujeme tak najít jakýkoliv způsob, abychom udrželi naše lidi zaměstnané,“ dodal.

Hovoří se také o tom, že některé týmy by mohly mít odlišné sponzory jak pro svá domácí, tak pro venkovní utkání.

Zdroj: tsn.ca

Reklama

Oblíbené